Helpdesk
Carinska uprava je u sklopu implementacije e-carine uspostavila Helpdesk službu za pomoć korisnicima.
Osnovna zadaća Helpdeska je tehnička podrška svim poslovnim sustavima aplikacija e-carine, te funkcionira kao prva točka kontakta između sudionika u svim poslovnim sustavima,kako na nacionalnoj tako i na razini EU-a.
Kontinuirana tehnička podrška svim sustavima osigurana je u vremenu od 00.00 – 24.00 sata.
Za pomoć i poslovnu podršku pri korištenju EMCS sustava i aplikacije e-Trošarine trošarinskim subjektima je na raspolaganju Trošarinski ured za vezu.
Telefon: +385 1 6211 393
Telefon: +385 1 6211 362
Telefon: +385 1 6211 294
Osnovna zadaća Helpdeska je tehnička podrška svim poslovnim sustavima aplikacija e-carine, te funkcionira kao prva točka kontakta između sudionika u svim poslovnim sustavima,kako na nacionalnoj tako i na razini EU-a.
Kontinuirana tehnička podrška svim sustavima osigurana je u vremenu od 00.00 – 24.00 sata.
- radno vrijeme od 00.00 - 24.00 sata
- Telefon: +385 1 6511 888
- Telefaks: +385 1 6511 889
- E-pošta: helpdesk@carina.hr
INTRASTAT podrška korisnicima
Za pomoć u rješavanju tehničkih i metodoloških problema obveznicima INTRASTAT istraživanja na raspolaganju je INTRASTAT HELPDESK:
- radno vrijeme od 7.30 - 15.30 sati
- Telefon: +385 42 234 255
- Telefaks: +385 42 234 215
- E-pošta: intrastat.helpdesk@carina.hr
Trošarinski ured za vezu
Za pomoć i poslovnu podršku pri korištenju EMCS sustava i aplikacije e-Trošarine trošarinskim subjektima je na raspolaganju Trošarinski ured za vezu.- radno vrijeme od 8.00 - 16.00 sati
- Telefon: +385 1 6211 350
Telefon: +385 1 6211 393
Telefon: +385 1 6211 362
Telefon: +385 1 6211 294
- E-mail: elo@carina.hr