Helpdesk

Carinska uprava je u sklopu implementacije e-carine uspostavila Helpdesk službu za pomoć korisnicima.

Osnovna zadaća Helpdeska je tehnička podrška svim poslovnim sustavima aplikacija e-carine, te funkcionira kao prva točka kontakta između sudionika u svim poslovnim sustavima,kako na nacionalnoj tako i na razini EU-a.

Kontinuirana tehnička podrška svim sustavima osigurana je u  vremenu od 00.00 - 24.00 sata.
 
  • radno vrijeme od 00.00 - 24.00 sata
  • Telefon:  +385 1 6511 888
  • Telefaks: +385 1 6511 889
  • E-pošta: helpdesk@carina.hr

 
INTRASTAT podrška korisnicima

Za pomoć u rješavanju tehničkih i metodoloških problema obveznicima INTRASTAT istraživanja na raspolaganju je INTRASTAT HELPDESK:


Trošarinski ured za vezu

Za pomoć i poslovnu podršku pri korištenju EMCS sustava i aplikacije e-Trošarine trošarinskim subjektima je na raspolaganju Trošarinski ured za vezu.
 
  • radno vrijeme od 8.00 - 16.00 sati
 
  • Telefon: +385 1 6211 350
  • Telefon: +385 1 6211 393 
  • Telefon: +385 1 6211 362
  • Telefon: +385 1 6211 438