I. Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za strano vozilo Područnog carinskog ureda Zagreb – VW POLO 1.4 TDI – za dijelove, 23.10. – 07.11.2024.
Povjerenstvo za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o postupanju s oduzetom i ustupljenom robom (NN 100/16) ovim putem poziva zainteresirane pravne i fizičke osobe za dostavom pisanih ponuda za strano vozilo marke VW POLO 1.4 TDI za dijelove
1.REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
KLASA: 415-03/24-02/871 - I. PRODAJA
2.MJESTO I VRIJEME PRODAJE VOZILA
Prikupljanje pisanih ponuda održat će se od 23. listopada do 07. studenog 2024. godine do 09.15 sati.
Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršit će se dana 07. studenog 2024.g. u 09.30 sati u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, Avenija Dubrovnik br.11.
PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
3. VRSTA ROBE IZLOŽENA NA I. JAVNU PRODAJU, POČETNA PRODAJNA CIJENA, JAMČEVINA
STRANO VOZILO - ZA DIJELOVE - (mjesto vozila - GP Bregana)
Naziv robe | Jamčevina 10% |
Početna cijena |
(Napomena: na vozilo se obračunava 10% carine i 25% PDV-a) |
30,00 €
|
300,00 € |
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb na broj računa primatelja HR1810010051784500183, s pozivom na broj HR11 30007-7277-00087124 ili u gotovini na blagajni Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 207, najkasnije do 07. studenog 2024.g. do 09.00h.
Razgledavanje vozila moguće je 04. studenog 2024.g. od 14.30 -15.00 sati uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 01 6511-591 i 01 6511-592, Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb, gdje se mogu dobiti dodatne informacije o vozilu.
Vozilo se kupuje po načelu „viđeno kupljeno bez garancije“.
4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE i FIZIČKE OSOBE.
Napomena: kada se upisuje ponuda - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene.
5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda 415-03/24-02/871" na adresu - Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda
4. visinu ponuđene cijene
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki
Rok za podnošenje ponuda je 07. studenog 2024.g. do 09.15 sati, a ponude pristigle nakon tog datuma i vremena neće se uvažiti.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
U slučaju dvije ili više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla.
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Kupac je dužan u roku od tri dana od dana primitka obavijesti odnosno od zaključenja javne prodaje uplatiti iznos kupovnine (ostvarena prodajna cijena) kao i iznos pripadajućih davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet.