Službenik za informiranje
Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se u skladu sa Zakonom o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 25/13., 85/15.).
Cilj Zakona je omogućiti i osigurati ostvarivanje Ustavom Republike Hrvatske zajamčenog prava na pristup informacijama, kao i na ponovnu uporabu informacija fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.
Informacija, u smislu navedenog Zakona (članak 5. stavak 1. točka 3.), predstavlja „svaki podatak koji posjeduje tijelo javne vlasti u obliku dokumenta, zapisa, dosjea, registra ili u bilo kojem drugom obliku, neovisno o načinu na koji je prikazana (napisani, nacrtani, tiskani, snimljeni, magnetni, optički, elektronički ili neki drugi zapis).“
Ponovna uporaba informacija, u skladu s člankom 5. stavkom 1. točkom 6. Zakona „znači uporabu informacija tijela javne vlasti od strane fizičkih ili pravnih osoba, u komercijalne ili nekomercijalne svrhe drukčije od izvorne svrhe u okviru javnog posla za koji su te informacije izrađene. Razmjena informacija između tijela javne vlasti radi obavljanja poslova iz njihovog djelokruga ne predstavlja ponovnu uporabu“.
Pravo na informaciju ostvaruje se podnošenjem zahtjeva Ministarstvu financija, Carinskoj upravi. Ukoliko se zahtjev podnosi pismenim putem potrebno je ispuniti Obrazac zahtjeva za pristup informacijama kojeg možete poslati:
- na adresu Ministarstva financija, Carinske uprave, Alexandera von Humboldta 4a, 10000 Zagreb; na osobnost službenika za informiranje
- putem e-mail -a: javnost@carina.hr
- na broj faksa: 01/ 6211 011 ili
- donijeti osobno u pisarnicu Carinske uprave radnim danom od 9:00 do 15:00 sati (prizemlje, javiti se prvo na portu Središnjeg ureda)
Službenik za informiranje: Marin Amižić - za dodatne informacije kontaktirajte službenika za informiranje na broj telefona: 021/342 - 117
Prilikom podnošenja zahtjeva nije potrebno platiti upravnu niti sudsku pristojbu.
Ministarstvo financija, Carinska uprava ima pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije korisniku prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, kao i na naknadu troškova dostave tražene informacije, koja se naplaćuje sukladno Kriterijima za određivanje visine naknade troškova dostave informacija na temelju članka 19. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, broj 25/13., 85/15.) (pogledati pod pridruženi dokumenti).
Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2015.
Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2016.
Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2017.
Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2018.
Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2019.
Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2020.
Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2021.
Dokumenti
- Pravilnik o ustroju, sadržaju i načinu vođenja službenog Upisnika o ostvarivanju prava na pristup informacijama (NN, broj 83/2014) (226kb)
- Pravilnik o vrstama i sadržaju dozvola kojima se utvrđuju uvjeti ponovne uporabe informacija NN 67/2017 (151kb)
- Zakonu o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, broj 25/2013.) (189kb)
- Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o pravu na pristup informacijama NN 85/15 (154kb)
- Zahtjev za pristup informacijama (52kb)
- Odluka o imenovanju službenika za informiranje (1220kb)
- Kriteriji za određivanje visine naknade troškova dostave informacije (90kb)
- Ispravak Kriterija za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije NN 15/2014 (44kb)
- Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije (53kb)
- Zahtjev za ponovnu uporabu informacija (51kb)