I. Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu Područnog carinskog ureda Zagreb – vozilo MERCEDES-BENZ 220, 23.10. – 06.11.2024.

  • Slika
  • Slika
  • Slika

Povjerenstvo za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o postupanju s oduzetom i ustupljenom robom (NN 100/16) ovim putem poziva zainteresirana trgovačka društva, obrtnike i fizičke osobe za dostavom pisanih ponuda za vozilo marke Mercedes-Benz 220
 
1.REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
          KLASA: 415-03/24-02/755
 
     
2.MJESTO I VRIJEME PRODAJE VOZILA
 
Prikupljanje pisanih ponuda održat će se od 23. listopada do 06. studenog 2024. godine do 9.15h.
Čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršiti će se dana 06. studenog 2024.g. u 9.30h u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb,  Avenija Dubrovnik br.11, 10000 Zagreb, a objava rezultata bit će isti dan u 11.00h na mrežnim stranicama Carinske uprave.
 
 
                            PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
  
3.  VRSTA ROBE IZLOŽENE NA I. JAVNU PRODAJU, POČETNA PRODAJNA CIJENA, JAMČEVINA
 
     STRANA ROBA - vozilo za registraciju (mjesto vozila - GP Bregana)
 
Naziv robe Jamčevina
10%
Početna cijena
  1. Osobno vozilo: MERCEDES-BENZ 220 (benzin-LPG)
  • 4966 ccm / 225 kW
  • Godina proizvodnje: 2000.
  • Broj šasije: WDB2200751A177844
  • Stanje putomjera: 341.410 km
  • Vozilo stranih reg.oznaka - BIH 
 
 
 
 
 
60,00 EUR
 
 
 
 
 
600,00 EUR
 
Napomena: na vozilo se obračunava 10% carine, 25% PDV-a (na izlicitiranu cijenu) i poseban porez na motorna vozila (cca 1.660,00 €).
 
Porez na stjecanje, potvrdu proizvođača, homologaciju ili bilo kakve druge pristojbe plaća kupac.
Vozilo nije moguće kupiti za izvoz.
 
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb na broj računa primatelja HR1810010051784500183, s pozivom na broj HR11 30007-7277-00075524 ili u gotovini na blagajni Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 207, najkasnije do 06. studenog 2024.g. do 09.00h.
 
 
Razgledavanje vozila moguće je 04. studenog 2024.g. od 14.30 -15.00 sati uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji  tel: 01 6511-591 i 01 6511-592, Područni carinski ured  Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb, gdje se mogu dobiti dodatne informacije o vozilu.
 
Vozilo se kupuje po načelu „viđeno kupljeno bez garancije“.
 
 
 4.  UVJETI SUDJELOVANJA  ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
 
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE i FIZIČKE OSOBE pod uvjetom da su ispunili obrazac javne ponude kao ponuditelji te priložili potrebne preslike dokumentacije.
 
Napomena: kada se upisuje ponuda - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene. 
 
 
5.  POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
 
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
 
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom:  “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda  415-03/24-02/755" na adresu - Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb.
 
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
 1. podatke o podnositelju ponude,
 2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba,
 3. roba za koju se daje ponuda,
 4. visinu ponuđene cijene,
 5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke,
 6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine.
 
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
 1. presliku identifikacijske isprave,
 2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
 3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine,
 4. izvod iz sudskog  registra tvrtki,
 5. preslika uplate jamčevine.
 
Rok za podnošenje ponuda je 06. studenog 2024. do 09.15 sati, a ponude pristigle nakon tog datuma i vremena neće se uvažiti.
 
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
 
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
 
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.

U slučaju dvije ili više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla.
 
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
 
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude. Kupac je dužan u roku od tri dana od dana primitka obavijesti odnosno od zaključenja javne prodaje uplatiti iznos kupovnine (ostvarena prodajna cijena) kao i iznos pripadajućih davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet.