I. Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda „raznovrsni tekstil“ Područnog carinskog ureda Zagreb, 23.10. – 04.11.2024.
Povjerenstvo za preuzimanju, smještaj, čuvanje, procjenu vrijednosti, prodaju, besplatnu dodjelu i uništavanje oduzetih predmeta Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o načinu postupanja s predmetima oduzetim u prekršajnim postupcima koji su postali vlasništvo RH (NN 38/14 i 60/14) ovim putem poziva zainteresirane pravne i fizičke osobe obrtnike za dostavom pisanih ponuda za sljedeću domaću robu.
1.REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
415-03/24-02/1126
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda provodit će se od 23.10. do 04. 11. 2024. godine do 0920 sati.
Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršit će se u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb, u 0930 sati.
Objava rezultata prikupljanja pisanih ponuda bit će 04. 11.2024. godine na oglasnoj ploči PCU Zagreb u 1100 sati.
PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
3. VRSTA ROBE IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU, POČETNE PRODAJNE CIJENE I JAMČEVINA U EURIMA
DOMAĆA ROBA - I. PRODAJA
Naziv robe | Jamčevina (€) |
Početna cijena (€) |
Raznovrsni tekstil Jakne - 19 kom, košulje - 5 kom, marame 8-kom, vesta - 38 kom, haljina -53 kom,hlače 101 kom, majice-321 kom. |
82,00 € | 820,00 € |
Napomena: Kada se upisuje ponuda - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene). U tablici su ispisani iznosi jamčevine, te početne prodajne cijene u eurima.
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00112624.
Roba se nalazi carinskom skladištu na Jankomiru gdje se ista može razgledati 29. 10.2024. godine u vremenu od 12-12:30 sati uz obveznu prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji 01 6511-592 i 01 6511-591 Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb
4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE i fizičke osobe- isključivo obrtnici.Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda, roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom: “Ne otvaraj - Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda 415-03/24-02/1126“ na adresu - Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb, a može se i osobno predati u pisarnicu Područnog carinskog ureda Zagreb, najkasnije do 04. 11. 2024. godine do 09 20 sati
Ponude pristigle nakon tog roka neće se uzeti u obzir i smatrat će se da nisu niti podnesene.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude, broj telefona ili e-mail adresa,
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba,
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke,
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine.
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave,
2.punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine,
4. izvod iz sudskog registra tvrtki.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje na oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb.
Ponuda koja ne sadrži sve podatke neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se telefonskim putem bez odlaganja osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Kupac je dužan u roku od 15 dana od zaključenja javne prodaje uplatiti ponuđeni iznos, a robu može preuzeti tek po uplati istog.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.
U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.