I. Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda „raznovrsni tekstil“ Područnog carinskog ureda Zagreb, 23.10. – 04.11.2024.


Povjerenstvo za preuzimanju, smještaj, čuvanje, procjenu vrijednosti, prodaju, besplatnu dodjelu i uništavanje oduzetih predmeta Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o načinu postupanja s predmetima oduzetim u prekršajnim postupcima koji su postali vlasništvo RH (NN 38/14 i 60/14) ovim putem poziva zainteresirane pravne i fizičke osobe obrtnike za dostavom pisanih ponuda za sljedeću domaću robu.

 
1.REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
       415-03/24-02/1126
 

2MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
 
Prikupljanje pisanih ponuda  provodit će se od 23.10. do 04. 11. 2024. godine do 0920 sati.

Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršit će se u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb, u 0930 sati. 

Objava rezultata prikupljanja pisanih ponuda bit će 04. 11.2024. godine na oglasnoj ploči  PCU Zagreb u 1100 sati.
 

                                                      PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

 
 3.  VRSTA ROBE  IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU, POČETNE PRODAJNE CIJENE I JAMČEVINA U EURIMA
 
                                          DOMAĆA ROBA - I. PRODAJA

  
Naziv robe Jamčevina
(€)
Početna cijena (€)
 Raznovrsni tekstil
Jakne - 19 kom, košulje - 5 kom, marame 8-kom, vesta - 38 kom,
haljina -53 kom,hlače 101 kom, majice-321 kom.
82,00 € 820,00 €
 
Napomena: Kada se upisuje ponuda  - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene).  U tablici su ispisani iznosi  jamčevine, te početne prodajne cijene u eurima.

Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.

Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00112624.

Roba se nalazi carinskom skladištu na Jankomiru gdje se ista može razgledati 29. 10.2024. godine u vremenu od 12-12:30  sati uz obveznu prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji  01 6511-592 i 01 6511-591 Područni carinski ured  Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb
 
 
4.  UVJETI SUDJELOVANJA  ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

U prikupljanju pisanih ponuda  mogu sudjelovati PRAVNE i fizičke osobe- isključivo obrtnici.Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda, roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.

Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom:  “Ne otvaraj -  Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda 415-03/24-02/1126“  na adresu - Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Avenija Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb,  a može se i osobno predati u pisarnicu Područnog carinskog ureda Zagreb,  najkasnije do 04. 11. 2024. godine do 09 20 sati
 
Ponude pristigle nakon tog roka neće se uzeti u obzir i smatrat će se da nisu niti podnesene.
 
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude, broj telefona ili e-mail adresa,
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba,
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i  otisak pečata tvrtke,
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine.
 
 
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave,
2.punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine,
4. izvod iz sudskog  registra tvrtki.
 

Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.

O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje  na  oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb.

Ponuda koja ne sadrži sve podatke  neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.

Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
 
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se telefonskim putem bez odlaganja osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.

Kupac je dužan u roku od 15 dana od zaključenja javne prodaje uplatiti ponuđeni  iznos, a robu može preuzeti tek po uplati istog.

 Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.

 U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.