Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za auto dijelove Područnog carinskog ureda Zagreb, 21.03.-30.03.2017.
1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
KLASA: 415-01/17-02/153 II JAVNI POZIV
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda izvršiti će se od 21. ožujka 2017. do 30. ožujka 2017. godine do 0920 sati. Javno čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, 30.ožujka 2017. U 1000 sati, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb. Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda biti će 30 ožujka 2017. godine na oglasnoj ploči PCU Zagreb do 1100 sati.
3. VRSTA ROBE IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU, POČETNA PRODAJNA CIJENA, JAMČEVINA, TE STOPA CARINE KOJA SE PLAĆA I UKUPNA CIJENA SA DAVANJIMA
STRANA ROBA
Naziv robe | TBR | Početna cijena | Jamčevina | Carina (%) | UKUPNO |
Auto - dijelovi za Toyota Yaris | 87089599 |
350,00 |
35,00 | 4,5 % | 457,18 kn |
Auto - dijelovi za WV Golf |
8708299090 |
1.400,00 | 140,00 |
4,5 % | 1.828,75 kn |
Napomena: Kada se upisuje ponuda - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene. U tablici su ispisani radi orijentacije: jamčevina, stopa carine te ukupna vrijednost sa davanjima koja se plaća za predmetnu robu.
Prodaja se vrši po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu da kupac ishodi potrebne dozvole i druge isprave.
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00015317.
Razgledavanje robe moguće je od 29. ožujka 2017. u 1000 sati uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 01 6511 599 i 01 6511 592 Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE I FIZIČKE OSOBE, pod uvjetom da su priložili potrebne preslike dokumentacije.
5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom „Ne otvaraj – za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda“ na adresu Područni carinski ured Zagreb, Avenija Dubrovnik br.11, 10000 Zagreb ili na obrascu ponude koji se nalazi u privitku oglasa.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te telefonski broj ovlaštene osobe)
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. O robi za koju se daje ponuda
4. visinu ponuđene cijene
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa ponuditelja za povrat jamčevine
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave
2. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
3. izvod iz sudskog registra tvrtki
4. preslik uplate jamčevine
Rok za podnošenje ponuda je 30.ožujak 2017.godine do 920 sati.
Ponude koje stignu nakon navedenog datuma neće se uvažiti.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje na oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb.
Ponuda koja ne sadrži sve podatke neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će će utvrditi da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla. Rok plaćanja za robu iznosi tri dana. Roba se ne može preuzeti prije uplate cjelokupnog iznosa.
Zapisnik o održanoj dražbi objaviti će se na mrežnim stranicama CURH-a po završetku dražbe.