II Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda, za robu Područnog carinskog ureda Zagreb, 23.05.-01.06.2018.
Povjerenstvo za preuzimanju, smještaj, čuvanje, procjenu vrijednosti, prodaju, besplatnu dodjelu i uništavanje oduzetih predmeta Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o načinu postupanja s predmetima oduzetim u prekršajnim postupcima koji su postali vlasništvo RH (NN 38/14 i 60/14) ovim putem poziva zainteresirane pravne i fizičke osobe za dostavom pisanih ponuda za sljedeću domaću robu.
1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
415-01/18-02/303
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda provodit će se od 23. svibnja do 1. lipnja 2018. godine do 920 sati. Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršiti će se u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb, soba 211, u 0930 sati. Objava rezultata prikupljanja pisanih ponuda biti će 1. lipnja 2018. godine na oglasnoj ploči P.C.U. Zagreb u 1100 sati.
PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
3. VRSTA ROBE IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU, POČETNE PRODAJNE CIJENE I JAMČEVINE U KUNAMA
DOMAĆA ROBA - II. PRODAJA
Naziv robe | Jamčevina | Početna cijena |
LOT BR. 1 RABLJENI FILTER LETINA |
55,00 | 550,00 |
LOT BR. 2 RABLJENI FILTER TOSCANA |
68,00 | 680,00 |
LOT BR. 3 OGRIJEVNO DRVO-VIŠEMETRICE 80 M3 |
950,00 | 9.500,00 |
LOT BR. 4 MOTALICE ZA PUNJENJE CIGARETA |
31,00 | 310,00 |
LOT BR. 5 FILTERI ZA PUNJENJE CIGARETA |
950,00 | 950,00 |
Napomena: Kada se upisuje ponuda - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene.) U tablici su ispisani radi orijentacije : jamčevina, te početna prodajna cijena u kunama.
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu ,viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00030318, ili u gotovini na blagajni područnog carinskog ureda Zagreb, soba 207, II kat do 0915 sati.
Roba navedena pod LOT br. 3 nalazi se u Maču, Krapinsko-zagorska županija, dok se ostala roba nalazi u skladištu PCU Zagreb na Jankomiru, gdje se ista može razgledati u srijedu 30. svibnja 2018. godine u vremenu od 1000 do 1100 sati uz obveznu prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji 01 6511 591 i 01 6511-592 Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE OSOBE, A FIZIČKE OSOBE za robu koja je primjerena količinama za osobnu uporabu i to LOT br.1, LOT br.2 i LOT br.3.
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda, roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda 415-01/18-02/303 na adresu Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Ave. Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb, a može se i osobno predati u sobu 211 Područnog carinskog ureda Zagreb najkasnije do 1. lipnja 2018. godine do 0920 sati
Ponude pristigle nakon tog roka neće se uzeti u obzir i smatrat će se da nisu niti podnesene.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda
4. visinu ponuđene cijene
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje na oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb.
Ponuda koja ne sadrži sve podatke neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se telefonskim putem bez odlaganja osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Kupac je dužan u roku od 15 dana od od zaključenja javne prodaje uplatiti ponuđeni iznos, a robu može preuzeti tek po uplati istog.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.
U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.