I Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda , za robu Područnog carinskog ureda Split - Plovilo - jedrilica ELAN 43 R, od 23.05. – 31.05.2018.

Povjerenstvo  za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Split ovim putem poziva zainteresirana trgovačka društva, obrtnike i fizičke osobe za dostavom pisanih ponuda za raznu robu.
 

1.   REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU

   
      415-01/18-02/291
 

2.   MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE

 
Prikupljanje pisanih ponuda izvršiti će se od 23. svibnja do 31. svibnja 2018. godine u 1000 sati. Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti 31. svibnja 2018. godine u prostorijama Područnog carinskog ureda Split u 1015 sati, Kopilica 47a,  21000 Split.
Rezultat prikupljanja javnih ponuda biti će objavljen 31. svibnja 2018. godine na mrežnim stranicama Carinske uprave.
 

3.  VRSTA ROBE  IZLOŽENE NA JAVNU PRODAJU, POČETNE CIJENE I JAMČEVINE

 
STRANA ROBA – plovilo – jedrilica ELAN 43 R (mjesto plovila – ACI marina Jezera, otok Murter, Jezera bb.)
 

Naziv robe

Jamčevina
10% početne cijene

Početna cijena kn

Plovilo - jedrilica, ELAN 43 R, imena GRDOBA, dužine 12,99 m, širine 3,99 m, godina proizvodnje 1989., registarske oznake  PI-2692, sa pripadajućim motorom marke YANMAR 2 GM, broj motora 2156, snage 14,70 kW, država pripadnosti Slovenija.
 
Na postignutu cijenu se obračunava carina od 1,7% i PDV od 25%.       

9.000,00

90.000,00

 
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije.
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Split, broj IBAN HR541001005 1784500214 model HR11 uz poziv na broj 80004-7102-00029118 (za pravne osobe) i broj 80004-7153-00029118 (za fizičke osobe).
 
Razgledavanje robe moguće uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji  tel: 021 316145,  Područni carinski ured Split, Odjel za prodaju robe,  Kopilica 47a, Split.
  

4.  UVIJETI SUDJELOVANJA  ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

 
Ponude mogu  podnijeti pravne i fizičke osobe.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda  415-01/18-02/291“, na adresu Područni carinski ured Split, Odjel za prodaju robe, Kopilica 47a, Split.
 
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
-O podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te telefonski broj ovlaštene osobe)
-Oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
-Visinu ponuđene cijene
-O broju računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
-Potpis ponuditelja i otisak pečata, ako se radi o pravnoj osobi

Uz ponudu moraju biti priložene:
-Preslika identifikacijske isprave
-Punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
-Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
-Izjavu o prihvaćanju svih uvjeta iz oglasa
Rok za podnošenje ponuda je 31. svibnja 2018. u 10:00 sati.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo će odabrati ponudu koja je ranije pristigla.