VIII. Javna prodaja neposrednom pogodbom prikupljanjem pisanih ponuda za robu iz Područnog carinskog ureda Rijeka – plovilo – Cruiser International, 26.05. – 07.06.2023.

  • Slika /12644/1.plovilo.jpg
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika

1. REDNI BROJ I GODINA POD KOJIM JE OGLAŠENO PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA U PODRUČNOM CARINSKOM UREDU RIJEKA:
 
     VIII. prodaja broj referentni broj: 415-01/22-02/521
 
 
2.  PREDMET PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA:
 
Plovilo – Cruiser International JF201161A
  • godina proizvodnje: 1988.
  • dužina: 7,93 m, širina 3,05 m
  • motori 2x210 kW Volvo Penta br. CU 70976 i CU 72115
  • materijal gradnje: plastika
  • plovilo je na suhom vezu, nepokriveno i neodržavano  
 
Plovilo se nalazi na suhom vezu u marini ACI Umag, neodržavano je i nije korišteno više godina, devastirano je, nedostaje kapa jednog motora.
 
Prodaja se vrši po sistemu “viđeno – kupljeno” bez garancije uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave ukoliko je to potrebno.
 
Roba se može pogledati uz prethodnu najavu Odjelu za prodaju robe Područnog carinskog ureda Rijeka na tel. 051/525-134, u radnim danima od 07.30 do 15.30 sati
 
 
3.  IZNOS POČETNE PRODAJNE CIJENE ZA JAVNU PRODAJU NEPOSREDNOM POGODBOM PRIKUPLJANJEM PISANIH PONUDA:
 
Početna cijena za plovilo sa svim carinskim davanjima iznosi =703,66 Euro (=5.301,73 HRK) po fiksnom tečaju konverzije 1 Euro = 7,53450 HRK
 
 
4.  VRSTA DAVANJA KOJE SE PLAĆA PRI PUŠTANJU ROBE U SLOBODAN PROMET:
 
U početnu cijenu obračunata je carina od 1,7% i PDV od 25%.
Porez na stjecanje ili bilo kakve druge pristojbe plaća kupac.
 
 
5. PODNOŠENJE PONUDA:
 
Obrazac ponude se nalzi uz oglas pod “Dokumenti”.
 
Ponude mogu podnijeti pravne i fizičke osobe.
 
 
6. MJESTO I VRIJEME PREDVIĐENO ZA RAZGLEDANJE ROBE
 
Plovilo se nalazi na suhom vezu u marini ACI Umag, Šetalište Vladimira Gortana 7, 52470 Umag.
 
 
7. ADRESA ZA DAVANJE PONUDE:
 
Područni carinski ured Rijeka,
Riva Boduli 9,
51000 Rijeka
Ne otvaraj - javna prodaja – plovilo”
 
 
8. UPUTA O NAČINU PODNOŠENJA PONUDE:
 
Ponuda se podnosi na obrascu ponude u izvorniku sa prilozima, u zapečaćenoj omotnici preporučeno poštom ili dostavom na gore navedenu adresu.
 
Obrazac ponude nalazi se uz oglas pod “Dokumenti” ili se može dobiti u Odjelu za prodaju robe Područnog carinskog ureda Rijeka, soba 13, drugi kat, tel. 051/525-134, ili traženjem na e- mail:  
Obrazac ponude mora sadržavati:
 
  1. Podatke o podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te telefonski broj i e-mail ovlaštene osobe),
  2. Naziv robe za koju se daje ponuda,
  3. Visinu ponuđene cijene,
  4. U ponudi navesti popis priloga,
  5. Potpis ponuditelja i otisak pečata, ako se radi o pravnoj osobi.
 
 
Uz ponudu moraju biti priložene:
 
  1. Preslika identifikacijske isprave,
  2. Ovjerena Punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
  3. Izvod iz sudskog registra za trgovačka društva.
 
 
9. ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA:
 
Prikupljanje pisanih ponuda vršit će se u vremenu od 26. svibnja do 07. lipnja 2023. godine u 9:00 sati.
 
 
10. MJESTO, DATUM I SAT JAVNOG OTVARANJA PONUDA
 
Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti dana 7. lipnja 2023. godine u 10:00 sati u prostorijama Područnog carinskog ureda Rijeka, drugi kat, soba 13.  Riva Boduli 9, 51000 Rijeka.
 
 
11. MOGUĆNOST PRISUSTVOVANJA PONUDITELJA KOD JAVNOG OTVARANJA PONUDA
 
Ponuditelj može nazočiti otvaranju ponuda te jedino na taj način može podnijeti prigovor na provođenje postupka javne prodaje
 
 
12. KRITERIJ ZA ODABIR NAJPOVOLJNIJE PONUDE
 
Povjerenstvo vrši odabir ponuda imeđu ponuda koje ispunjavaju uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, a odluka se unosi u Zapisnik.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će odabrati onu ponudu koja je pristigla ranije. Ponude koje ne sadržavaju svu potrebitu dokumentaciju neće se razmatrati.
 
 
13. NAČIN OBAVJEŠTAVANJA PONUDITELJA O PROVEDBI PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA I ODABIRU NAJPOVOLJNIJE PONUDE
 
O provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude kupac se obavještava e-porukom, a izvod iz zapisnika se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda.
 
 
14. ROK I NAČIN PLAĆANJA TE UVJETI PREUZIMANJA ROBE
 
Kupac je dužan u roku od 3 (tri) dana od primitka obavijesti odnosno od javne objave uplatiti iznos kupovine (ostvarene prodajne cijene)
 
Upis plovila u Hrvatski registar plovila:
 
-osoba koja na javnoj dražbi kupi jedno od navedenih plovila, a koje je prethodno bilo upisano u upisnik države članice EU, u svrhu utvrđivanja tehničke prihvatljivosti za upis u upisnik brodova, treba se javiti HRB-u koji će provesti ocjenu sukladnosti plovila sa zahtjevima Pravilnika o brodicama, čamcima i jahtama, te ukoliko je sve u redu, izdati Potvrdu o ispitivanju koja predstavlja dostatni dokument za upis plovila u upisnik;
 
-  osoba koja na javnoj dražbi kupi plovilo koje nije bilo upisano u upisnik države članice EU, u svrhu tehničke prihvatljivosti treba provesti postupak ocjene sukladnosti nakon gradnje (PCA) kod jednog od prijavljenih tijela iz NANDO baze Europske unije, nakon provedenog PCA postupka prijavljeno tijelo izdaje Potvrdu o ispitivanju te pod svojom odgovornošću pločicu na kojoj se nalazi CE oznaka. Na taj način plovilo postaje prihvatljivo za upis u upisnik.
 
 
15. INFORMACIJE O PRIKUPLJANJU PISANIH PONUDA
 
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi Zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
Ponude Povjerenstvo evidentira prema redoslijedu zaprimanja na način da se u Zapisnik naznačuje:
-Redni broj, naziv ponuditelja te visinu ponuđene cijene.
Ponude se do otvaranja pohranjuju tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.