I. Usmena javna dražba za „RAZNU ROBU“ Područnog carinskog ureda Zagreb, 24.04.2024.
1.REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
415-03/24-02/177
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
Usmena javna dražba održat će se dana 24. travnja 2024. godine u 0900 sati u Područnom carinskom uredu Zagreb, soba 211, drugi kat, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
3. VRSTA ROBE IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU, POČETNA PRODAJNA CIJENA, JAMČEVINA, TE STOPA CARINE KOJA SE PLAĆA I UKUPNA CIJENA SA DAVANJIMA EURIMA
STRANA ROBA - I. USMENA JAVNA DRAŽBA
Naziv robe: | TBR | Početna cijena (EUR) | Jamčevina (EUR) | carina% |
UKUPNO
(EUR) |
R.br. 1 Špalt lampa za okuliste - 1 kom |
9405299090 | 1.100,00 | 110,00 | 2,7 | 1.412,13 € |
R.br. 2 Dijelovi motora za rolete - 7 kom |
8501200070 | 33,00 | 3,50 | 2,7 | 42,36 € |
R.br. 3 Reparirana mini računala (matične ploče) -12 kom |
8523809000 | 330,00 | 33,00 | 0 | 412,50 € |
R.br. 4 Air bag moduli - 6 kom |
8708951090 | 160,00 | 16,00 | 3 | 206,00 € |
R.br. 5 Moduli za GPS - 5 kom |
8529901500 | 110,00 | 11,00 | 3 | 141,63 € |
R.br. 6 Aluminijski profili - 18 kom i stakla - 9 kom |
7610100000 | 510,00 | 51,00 | 6 | 675,75 € |
Prodaja se vrši po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu da kupac ishodi potrebne dozvole
i druge isprave.
Za sudjelovanje na dražbi ponuditelj je dužan uplatiti jamčevinu (10 % početne prodajne cijene).
Jamčevina se može uplatiti na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00017724 ili u gotovini na blagajni Područnog carinskog ureda Zagreb soba 207 najkasnije do 0855 sati.
Roba se može razgledati u Područnom carinskom uredu Zagreb dana 22. travnja 2024. godine u vremenu od 1200-1230 sati uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 01 6511 592 i 01 6511 591 Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Ave. Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
4. UVJETI SUDJELOVANJA NA USMENOJ JAVNOJ DRAŽBI
Prijavu za sudjelovanje na usmenoj javnoj dražbi mogu podnijeti PRAVNE i FIZIČKE OSOBE obrtnici, a za redne brojeve od 2 do 6 i FIZIČKE OSOBE.
Prije početka usmene javne dražbe ponuditelj Povjerenstvu Područnog carinskog ureda Zagreb prilaže sve isprave kojima dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa i to:
- presliku identifikacijske isprave,
- punomoć za zastupanje, ukoliko sudjeluje ovlašteni opunomoćenik,
- dokaz o izvršenoj uplati jamčevine i
- izvod iz sudskog registra tvrtki,
- broj računa za potrebe povrata jamčevine.
Za potrebe provedbe dražbe Povjerenstvo sastavlja popis osoba koje su ispunile uvjete da sudjeluju kao ponuditelji.
Na početku dražbe predsjednik Povjerenstva upoznaje prisutne ponuditelje o postupku nadmetanja, određuje minimalno dizanje cijene nakon čega otvara sam postupak usmenog nadmetanja.
U provođenju dražbe roba se prodaje ponuditelju koji je nakon trećeg usmenog javnog poziva na davanje ponude ponudio viši iznos od početne prodajne cijene, odnosno najvišu zadnju ponuđenu cijenu.
O provedbi postupka usmene javne dražbe Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja. Zapisnik potpisuje predsjednik i članovi Povjerenstva te u slučaju da je dražba uspjela i kupac kao i osoba koja je tijekom dražbe izjavljivala prigovor.
Zapisnik se objavljuje na mrežnim stranica Carinske uprave.
Kupac je dužan u roku od tri dana od završetka dražbe uplatiti iznos kupovnine (ostvarena prodajna cijena), kao i davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet. U protivnom gubi pravo na povrat jamčevine.