Usmena javna dražba za „kočione obloge“ Područnog carinskog ureda Zagreb, 30.03.2017.

Slika /dokumenti/Drazbe/4831/20170216_110045.jpg

1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA USMENU JAVNU PRODAJU  

415-01/16-02/461

2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE

Usmena javna dražba održat će se 30. ožujka 2017. godine  u 0930 sati u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 211, drugi kat, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.

USMENA JAVNA DRAŽBA – PRVA PRODAJA

3. VRSTA ROBE IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU, POČETNA PRODAJNA CIJENA, JAMČEVINA, TE STOPA CARINE KOJA SE PLAĆA I UKUPNA CIJENA SA DAVANJIMA

STRANA ROBA

Naziv robe TBR Početna cijena Jamčevina Carina (%) UKUPNO
 
 Kočione obloge za  “Audi”, “VW” i  “Mercedes” - 237 kom
        
 
8708309120
 
3.500,00 350,00 4,5% 4.589,86
 

Prodaja se vrši po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu da kupac ishodi potrebne dozvole i druge isprave.

Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00046116 ili u gotovini na blagajni  Područnog carinskog ureda Zagreb, 30. ožujka 2017. godine od 8 30 – 920 sati. 

Razgledavanje robe moguće je u srijedu, 29. ožujka 2017. godine od 1000-1100 sati uz prethodnu najavu  na telefon za informacije o javnoj prodaji  tel: 01 6511 643 i 01 6511-592 Područni carinski ured  Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb.

4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

Na usmenoj javnoj dražbi mogu sudjelovati PRAVNE  OSOBE, pod uvjetom da su priložili potrebne preslike dokumentacije.  

5. POSTUPAK USMENE JAVNE DRAŽBE

Prije početka usmene javne dražbe ponuditelj Povjerenstvu Područnog carinskog ureda Zagreb prilaže sve isprave kojima dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa i to:

  1. presliku identifikacijske isprave

  2. punomoć za zastupanje, ukoliko sudjeluje ovlašteni opunomoćenik

  3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine i

  4. izvod iz sudskog registra tvrtki

  5. broj računa za potrebe povrata jamčevine

Za potrebe provedbe dražbe Povjerenstvo sastavlja popis osoba koje su ispunile uvjete da sudjeluju kao ponuditelji.

Na početku dražbe predsjednik Povjerenstva upoznaje prisutne ponuditelje o postupku  nadmetanja, određuje minimalno dizanje cijene nakon čega  otvara sam postupak usmenog nadmetanja.

U provođenju dražbe roba se prodaje ponuditelju koji je nakon trećeg usmenog javnog poziva na davanje ponude ponudio viši iznos od početne prodajne cijene, odnosno najvišu zadnju ponuđenu cijenu.

O provedbi postupka usmene javne dražbe Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja. Zapisnik potpisuje predsjednik i članovi Povjerenstva te u slučaju da je dražba uspjela i kupac kao i osoba koja je tijekom dražbe izjavljivala prigovor.

Zapisnik se objavljuje na mrežnim stranica Carinske uprave.

Kupac je dužan u roku od tri dana od završetka dražbe uplatiti iznos kupovnine (ostvarena prodajna cijena), kao i davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet. U protivnom gubi pravo na povrat jamčevine.