Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu Područnog carinskog ureda Zagreb, razna roba, 18.09.-10.10.2017.
1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
415-01/17-02/518
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda provoditi će se od 18. rujna 2017. godine do 10. listopada 2017 godine u 930 sati. Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, u 0935 sati, soba 211. drugi kat, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb. Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda biti će 10.listopada 2017. godine na mrežnim stranicama CURH-a.
PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
3. VRSTA ROBE IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU, POČETNA CIJENA I JAMČEVINA, CARINA KOJA SE PLAĆA , UKUPNA CIJENA S DAVANJIMA
Naziv robe | Početna cijena | Jamčevina | Carina (%) | PDV | UKUPNO |
brodski motor Perkins SabreM92B 64 kW | 237.790,00 | 23.779,00 | 2.032,90 | 59.955,73 | 299.778,63 |
brodski motor Perkins SabreM22STI 165,37kW | |||||
Stolice 594 kom | |||||
Klimatizacijska oprema | |||||
Granit | |||||
Lijevane Fe cijevi za tlačne sisteme 24 kom | |||||
Podvodne puške 1 kom | |||||
Sijalice i brisači 139 kg |
U tablici su ispisani radi orijentacije : jamčevina, carina te ukupna vrijednost sa davanjima koja se plaća na početnu vrijednost. Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu ,viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave. Roba se u prvom krugu prodaje kao cjelina. Ako ne bude prodana u I krugu odlukom Povjerenstva u drugom krugu izvršiti će se podjela na više skupina proizvoda.
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00051817.
Razgledavanje robe moguće je uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji 5. i 6 listopada od 10-11 sati, tel: 01 6511 592, Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE OSOBE pod uvjetom da su dostavili ponudu kao ponuditelji te priložili potrebne preslike dokumentacije.
5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama na obrascu ponude koji se nalazi u privitku oglasa.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda
4. visinu ponuđene cijene
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke ( ako je ponuditelj pravna osoba)
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
3. preslik uplate jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki
5. broj računa za povrat jamčevine
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje na mrežnim stranicama CURH-a.
Ponuda koja ne sadrži sve podatke neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona koja je ranije pristigla.
Kupac je dužan u roku od tri dana uplatiti iznos kupovnine (ostvarena prodajna cijena kao i davanja koja se plaćaju prilikom puštanja robe u slobodan promet) u protivnom gubi pravo na povrat jamčevine.