Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu Područnog carinskog ureda Zagreb – KANUI, 05.07.-18.07.2019.
1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU DOMAĆA ROBA
415-01/19-02/516
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda, provodit će se od 05.srpnja 2019. godine do 18. srpnja 2019. godine do 900 sati. Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, 18. srpnja 2019.godine u 910 sati, soba 211. drugi kat, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda bit će 18. srpnja 2019. godine na oglasnoj ploči PCU Zagreb u 1100 sati.
3. VRSTA ROBE IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU
(lokacija skladište RT Jankomir Zagreb)
Napomena: Kada se upisuje ponuda - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne
cijene. U tablici su ispisani radi orijentacije : jamčevina, te početna prodajna cijena. Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.
Jamčevina se uplaćuje uplatom na evidentni račun PCU Zagreb na broj računa primatelja HR1810010051784500183, s pozivom na broj HR11 30007-7277-00051619 do 18. srpnja 2019.godine do 8 50 sati.
Razgledavanje robe moguće je utorak 16. srpnja 2019. od 10 - 11 sati, na lokaciji Robni terminali Jankomir, ul. Jankomir 25, Zagreb uz prethodnu najavu, na telefon: 01 01 6511 592 Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati samo PRAVNE OSOBE.
5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama
“Ne otvaraj” - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda, sa oznakom,
KLASA: 415-01/19-02/516 - na adresu:
Područni carinski ured Zagreb, Avenija Dubrovnik 11, Zagreb,
na obrascu ponude koji se može dobiti u Odjelu za prodaju robe, Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 211, drugi kat.
Ponuda koja pristigne nakon 18. srpnja 2019. poslije 900 sati smatrat će se da nije podnesena.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude,
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba,
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke.
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave,
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine,
4. izvod iz sudskog registra tvrtki,
5. preslika uplate jamčevine.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje na oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb
Ponuda koja ne sadrži sve podatke neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.
U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.
415-01/19-02/516
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda, provodit će se od 05.srpnja 2019. godine do 18. srpnja 2019. godine do 900 sati. Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, 18. srpnja 2019.godine u 910 sati, soba 211. drugi kat, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda bit će 18. srpnja 2019. godine na oglasnoj ploči PCU Zagreb u 1100 sati.
3. VRSTA ROBE IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU
(lokacija skladište RT Jankomir Zagreb)
Naziv robe | Jamčevina 10% | Početna cijena |
Kanui – rabljeni 19 kom |
2.850,00 kn | 28.500,00 kn |
cijene. U tablici su ispisani radi orijentacije : jamčevina, te početna prodajna cijena. Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.
Jamčevina se uplaćuje uplatom na evidentni račun PCU Zagreb na broj računa primatelja HR1810010051784500183, s pozivom na broj HR11 30007-7277-00051619 do 18. srpnja 2019.godine do 8 50 sati.
Razgledavanje robe moguće je utorak 16. srpnja 2019. od 10 - 11 sati, na lokaciji Robni terminali Jankomir, ul. Jankomir 25, Zagreb uz prethodnu najavu, na telefon: 01 01 6511 592 Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati samo PRAVNE OSOBE.
5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama
“Ne otvaraj” - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda, sa oznakom,
KLASA: 415-01/19-02/516 - na adresu:
Područni carinski ured Zagreb, Avenija Dubrovnik 11, Zagreb,
na obrascu ponude koji se može dobiti u Odjelu za prodaju robe, Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 211, drugi kat.
Ponuda koja pristigne nakon 18. srpnja 2019. poslije 900 sati smatrat će se da nije podnesena.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude,
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba,
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke.
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave,
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine,
4. izvod iz sudskog registra tvrtki,
5. preslika uplate jamčevine.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje na oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb
Ponuda koja ne sadrži sve podatke neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.
U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.