Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda Područnog carinskog ureda Zagreb, vozila Varaždin, 16.-25.01.2018.

  • Slika \slike\5461\20170929_121531_resized.jpg
  • Slika
  • Slika

1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU – I JAVNI POZIV

415-01/17-02/733

2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE

Prikupljanje pisanih ponuda  održati će se od 16. siječnja do 25. siječnja 2018. godine, do 0920 sati. Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti dana 25. siječnja 2018. g. u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb,  u 930 sati, soba 222. drugi kat , Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb. Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda biti će 25.siječnja 2018 g. na oglasnoj ploči  P.C.U. Zagreb u 1100 sati.

PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

3. VRSTA ROBE IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU, POČETNE PRODAJNE CIJENE, JAMČEVINE

DOMAĆA ROBA – vozilo za registraciju   
(mjesto vozila CU Varaždin, Vilka Novaka 48c)

 

Naziv robe

Jamčevina

Početna cijena

Teretno vozilo marke: FORD TRANSIT 350 (diesel)

  • 2198 ccm /  103 kW

  • Godina proizvodnje : 2010.

  • Broj šasije: WFOXXXTTFXAT13455

  • Prijeđena km: 165.375

 

4.850,00

48.500,00

 
Teretno  vozilo marke: CITREON BERLINGO- C-241082
 1,4  (benzin)

  •  1360 ccm /  55 kW

  •  Godina proizvodnje : 2008.

  •  Broj šasije: VF7GBKFWC8N055428

              
 

1.180,00

11.800,00

Teretno  vozilo marke: MERCEDES-tip 815 D sa ceradom (diesel)

  • 4249 ccm / 112 kW

  • Godina proizvodnje : 1999.god.

  • Broj šasije: WDB6703241N082401

               Prijeđeni km: 718.468

2.900,00 29.000,00

Trošak prodaje za svako motorno vozilo koje se izlaže javnoj prodaji plaća se u paušalnom iznosu od 200,00 kn (temeljem članka 187. stavak 4. Pravilnika o trošarinama NN 1/17).

Porez na stjecanje ili bilo kakve druge možebitne pristojbe plaća kupac.
 
Jamčevina se uplaćuje uplatom gotovine na blagajni, PCU ZAGREB, Avenija Dubrovnik 11, II kat, soba 207, do 900 sati, ili  na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb na broj računa primatelja HR1810010051784500183, s pozivom na broj HR11 30007-7277-00073317 do 25. siječnja 2018. godine do 900 sati.
 
Razgledavanje vozila moguće je na terminalu „Intereuropa“ u Varaždinu CU Varaždin), dana 24.siječnja 2018. godine od 1100 – 1300 sati, uz prethodnu najavu  na telefon za informacije o javnoj prodaji  tel: 01 6511 599 i 01 6511 592 Područni carinski ured  Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb, gdje se mogu dobiti dodatne informacije o vozilima.

4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

U prikupljanju pisanih ponuda  mogu sudjelovati PRAVNE i FIZIČKE OSOBE pod uvjetom da su  ispunili obrazac javne ponude  kao ponuditelji te priložili potrebne preslike dokumentacije.
 
Napomena: Kada se upisuje ponuda - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene

5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA

Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.

Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom „Ne otvaraj – za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda“ sa oznakom Klasa:  415-01/17-02/733 na adresu Područni carinski ured Zagreb, Avenija Dubrovnik br.11, 10000 Zagreb.

Prilikom kupnje, kupac preuzima vozilo u roku od pet radnih dana od dana provedbe javne prodaje (primjenjuju se pravila propisna za usmenu javnom dražbu) pod uvjetom da je u tom roku na propisani račun uplatio cjelokupni iznos ostvaren javnom prodajom. Ako kupac u roku  ne uplati cjelokupni iznos ostvaren javnom prodajom, odnosno javnom dražbom gubi pravo na povrat uplaćenog iznosa jamčevine koja se smatra prihodom ostvarenim na javnoj prodaji.

Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:

1. podatke o podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te telefonski broj ovlaštene osobe)
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. o vozilu za koje se daje ponuda
4. visinu ponuđene cijene
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa ponuditelja za povrat jamčevine

Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:

1. presliku identifikacijske isprave
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki

Rok za podnošenje ponuda je 25.siječnja 2018. godine do 920 sati.
Ponude koje stignu nakon navedenog datuma neće se uvažiti.

Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne
neovlaštenim osobama.

O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje  na  oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb.
Ponuda koja ne sadrži sve podatke  neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.

Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.

Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.

U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.