II. neposredna pogodba pisanim ponudama za plovilo pri Područnom carinskom uredu Rijeka – jahta “San Lorenzo 19” – “Saudagi” - 20.7.-3.8.2020.
1. REDNI BROJ I GODINA POD KOJIM JE OGLAŠENA JAVNA PRODAJA U PODRUČNOM CARINSKOM UREDU RIJEKA: II. neposredna pogodba pisanim ponudama br. 6/2019 Referentni broj: 415-01/19-02/85 2. PREDMET PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA ZA NEPOSREDNU POGODBU: Motorno plovilo – jahta „San Lorenzo 19“„Saudagi“
Prodaja se vrši po sistemu “viđeno – kupljeno” bez garancije uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave ukoliko je to potrebno. Roba se može pogledati uz prethodnu najavu Odjelu za prodaju robe Područnog carinskog ureda Rijeka na tel. 051/525-134, u radnim danima od 07.30 do 15.30 sati 3. IZNOS POČETNE PRODAJNE CIJENE ZA JAVNU PRODAJU NEPOSREDNOM POGODBOM: Početna pojedinačna vrijednost za motornu brodicu iznosi =328.892,03 HRK, bez davanja koja se plaćaju pri uvozu robe. 4. VRSTA DAVANJA KOJE SE PLAĆA PRI PUŠTANJU ROBE U SLOBODAN PROMET: Na postignutu pojedinačnu cijenu obračunava se PDV od 25%. Porez na stjecanje ili bilo kakve druge pristojbe plaća kupac. 5. PODNOŠENJE PONUDA: Neposrednoj pogodbi pisanim ponudama mogu sudjelovati pravne i fizičke osobe. 6. MJESTO I VRIJEME PREDVIĐENO ZA RAZGLEDANJE ROBE Plovilo se nalazi na vezu u Marina Nautica Novigrad, Svetog Antona 15. Upis plovila u Hrvatski registar plovila: - osoba koja na javnoj dražbi kupi jedno od navedenih plovila, a koje je prethodno bilo upisano u upisnik države članice EU, u svrhu utvrđivanja tehničke prihvatljivosti za upis u upisnik brodova, treba se javiti HRB-u koji će provesti ocjenu sukladnosti plovila sa zahtjevima Pravilnika o brodicama, čamcima i jahtama, te ukoliko je sve u redu, izdati Potvrdu o ispitivanju koja predstavlja dostatni dokument za upis plovila u upisnik; - osoba koja na javnoj dražbi kupi plovilo koje nije bilo upisano u upisnik države članice EU, u svrhu tehničke prihvatljivosti treba provesti postupak ocjene sukladnosti nakon gradnje (PCA) kod jednog od prijavljenih tijela iz NANDO baze Europske unije, nakon provedenog PCA postupka prijavljeno tijelo izdaje Potvrdu o ispitivanju te pod svojom odgovornošću pločicu na kojoj se nalazi CE oznaka. Na taj način plovilo postaje prihvatljivo za upis u upisnik. 7. MJESTO I UPUTA PROVOĐENJA NEPOSREDNE POGODBE PRIKUPLJANJEM PISANIH PONUDA: Pisane ponude dostavite preporučenom poštom ili dostavom najkasnije do 31. srpnja 2020. u 9.00 sati na adresu: Područni carinski ured Rijeka, Riva Boduli 9, 51000 Rijeka Napomena: “za podaju br. 6/19 “San Lorenzo 19” Ponuđena cijena pisanom ponudom kod neposredne pogodbe ne smije biti manja od 50% navedene početne vrijednosti. Čitanje pristiglih ponuda za II. neposrednu pogodbu pisanim ponudama biti će 31. srpnja 2020. u 10:00 sati, soba br. 13 Oglas za prodaju je objavljen na web www.carina.gov.hr link „dražbe“ od 20. do 31. srpnja 2020. Za prodaju neposrednom pogodbom pisanim ponudama ponuditelji moraju uz ponudu priložiti:
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama. O provedbi postupka neposredne pogodbe Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku. Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu. Neće se prihvatiti ponuda koja ne sadrži sve tražene podatke i smatrati će se da nije podnesena. Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi neposredne pogodbe pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude. Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim i/ili e-poštom osim ukoliko je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude. Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo će odabrati ponudu koja je ranije pristigla. Napomena: Pisana ponuda kod neposredne pogodbe ne smije biti manja od 50% procijenjene vrijednosti. Kupac preuzima obvezu plaćanja troškova smještaja plovila od dana kupnje na javnoj prodaji. Obrazac ponude i ostale informacije mogu se dobiti u Odjelu za prodaju robe Područnog carinskog ureda Rijeka, soba 13, drugi kat, tel. 051/525-134, ili traženjem na e- mail:
8. NAČIN OBAVJEŠTAVANJA PONUDITELJA O PROVEDBI NEPOSREDNE POGODBE PISANIM PONUDAMA I ODABIRU NAJPOVOLJNIJE PONUDE Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave, www.carina.gov.hr (link „dražbe“) i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi neposredne pogodbe pisanim ponudama i odabiru najpovoljnije ponude. 9. ROK I NAČIN PLAĆANJA TE UVJETI PREUZIMANJA ROBE Kupac je dužan u roku od 3 (tri) dana od primitka obavijesti odnosno od javne objave uplatiti iznos kupovnine (ostvarene prodajne cijene) te uplatiti iznos pripadajućih davanja na kupovninu, koja su navedena za puštanje robe u slobodan promet. Uplata ukupne postignute cijene vrši se na evidentni račun: Ministarstva financija, Područnog carinskog ureda Rijeka IBAN: HR 9310010051784500191, Model: HR11, Poziv na broj za fizičke osobe: 60003-7170-00000619 Poziv na broj za pravne osobe: 60003-7129-00000619 Po ispunjenju obveza kupcu će se izdati odgovarajuća potvrda o provedenoj neposrednoj pogodbi. Svi troškove nakon preuzimanja plovila, padaju na kupca. |