II Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za raznu stranu robu Područnog carinskog ureda Zagreb, 23.05.-05.06.2018.
Povjerenstvo za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o postupanju s oduzetom i ustupljenom robom (NN 100/16) ovim putem poziva zainteresirana pravne i fizičke osobe za dostavom pisanih ponuda za sljedeću stranu robu.
1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
415-01/18-02/304 – II PRODAJA
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda provodit će se od 23. svibnja do 5. lipnja 2018. godine do 9:30 sati. Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršiti će se u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 211 u 09:35 sati, Ave. Dubrovnik 11, 10000 Zagreb. Objava rezultata prikupljanja pisanih ponuda biti će 22. svibnja 2018. godine na mrežnim stranicama Carinske uprave.
3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA JAVNU PRODAJU, POČETNE CIJENE I JAMČEVINE U KUNAMA
STRANA ROBA – II PRODAJA
Naziv robe: | TBR | Početna cijena (kn) | Jamčevina (kn) | % | UKUPNO |
Lot 1 Ventili (3 palete) | 8481809990 | 7.800,00 | 780,00 | 2,2 | 9.964,50 |
Lot 2 Brusilice ručne (4 kom) | 8467295100 | 3.000,00 | 300,00 | 2,7 | 3.851,25 |
Lot 3 Brusilice ručne (2 kom) | 8467295100 | 1.500,00 | 150,00 | 2,7 | 1.925,63 |
Lot 4 Brusilice ručne (2 kom) | 8467295100 | 1.500,00 | 150,00 | 2,7 | 1.925,63 |
Lot 5 Brusilice ručne (2 kom) | 8467295100 | 1.500,00 | 150,00 | 2,7 | 1.925,63 |
Lot 6 bakrene cijevi i spužva (48 kom) | 7411101000 | 830,00 | 83,00 | 4,8 | 1.087,30 |
Lot 7 Vulkanizerski pribor | 8708709900 | 1.000,00 | 100,00 | 4,5 | 1.306,25 |
Lot 8 Rabljene felge | 8708709100 | 1.300,00 | 130,00 | 3 | 1.673,75 |
Lot 9 Led žarulje (60 kom) | 8539500000 | 620,00 | 62,00 | 3,7 | 803,68 |
Lot 10 Autodijelovi | 8709900000 | 3.500,00 | 350,00 | 3,5 | 4.528,13 |
Lot 11 Ribički pribor (udice) | 9507201000 | 27.000,00 | 2.700,00 | 1,7 | 34.323,75 |
Lot 12 Ribički pribor (udice) | 9507201000 | 27.000,00 | 2.700,00 | 1,7 | 34.323,75 |
Lot 13 Štapovi, dijelovi štapova i pribor | 9507900000 | 3.000,00 | 300,00 | 3,7 | 3.888,75 |
Napomena: Kada se upisuje ponuda - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene. U tablici su ispisani radi orijentacije : jamčevina, stopa carine te ukupna vrijednost sa davanjima koja se plaća za predmetnu robu.
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da u slučaju potrebe ishodi potrebne dozvole ili isprave.
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00030418, ili u gotovini na blagajni Područnog carinskog ureda, soba 207 do 09:20 sati.
Roba navedena pod brojem 8 nalazi se u skladištu u Krapini, dok se ostala roba nalazi u skladištu Jankomir, gdje se ista može i razgledati u ponedjeljak 4. lipnja u vremenu od 12-13 sati uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 01 6511 592, Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Ave. Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE OSOBE, a FIZIČKE OSOBE za robu koja je primjerena za osobnu uporabu i to lot br. 3, lot br.4, lot br. 5, lot br. 6 i lot br.9.
5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda 415-01/18-02/304 na adresu Područni carinski ured Zagreb , Odjel za prodaju robe, Ave. Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki
Rok za podnošenje ponuda je 05. lipnja 2018. godine do 09:30 sati, a ponude pristigle nakon tog roka smatrat će se da nisu niti podnesene.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
U slučaju dvije ili više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla.
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude. Kupac je dužan u roku od tri dana od dana primitka obavijesti odnosno od zaključenja javne prodaje uplatiti iznos kupovnine (ostvarena prodajna cijena) kao i iznos pripadajućih davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet.