II Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za raznu stranu robu Područnog carinskog ureda Zagreb, 23.05.-05.06.2018.

Povjerenstvo za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o postupanju s oduzetom i ustupljenom robom (NN 100/16) ovim putem poziva zainteresirana pravne i fizičke osobe za dostavom pisanih ponuda za sljedeću stranu robu.

1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU

            415-01/18-02/304 – II PRODAJA

2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE

Prikupljanje pisanih ponuda provodit će se od 23. svibnja do 5. lipnja 2018. godine do 9:30 sati. Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršiti će se u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 211 u 09:35 sati, Ave. Dubrovnik 11, 10000 Zagreb. Objava rezultata prikupljanja pisanih ponuda biti će 22. svibnja 2018. godine na mrežnim stranicama Carinske uprave.

3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA JAVNU PRODAJU, POČETNE CIJENE I JAMČEVINE U KUNAMA

STRANA ROBA – II PRODAJA

Naziv robe: TBR Početna cijena (kn) Jamčevina (kn) % UKUPNO
Lot 1 Ventili (3 palete) 8481809990 7.800,00 780,00 2,2 9.964,50
Lot 2 Brusilice ručne  (4 kom) 8467295100 3.000,00 300,00 2,7 3.851,25
Lot 3 Brusilice ručne (2 kom) 8467295100 1.500,00 150,00 2,7 1.925,63
Lot 4 Brusilice ručne (2 kom) 8467295100 1.500,00 150,00 2,7 1.925,63
Lot 5 Brusilice ručne (2 kom) 8467295100 1.500,00 150,00 2,7 1.925,63
 
Lot 6 bakrene cijevi i spužva (48 kom) 7411101000 830,00 83,00 4,8 1.087,30
Lot 7 Vulkanizerski pribor 8708709900 1.000,00 100,00 4,5 1.306,25
 
Lot 8 Rabljene felge 8708709100 1.300,00 130,00 3 1.673,75
 
Lot 9 Led žarulje (60 kom) 8539500000 620,00 62,00 3,7 803,68
 
Lot 10 Autodijelovi 8709900000 3.500,00 350,00 3,5 4.528,13
 
Lot 11 Ribički pribor (udice) 9507201000 27.000,00 2.700,00 1,7 34.323,75
 
Lot 12 Ribički pribor (udice) 9507201000 27.000,00 2.700,00 1,7 34.323,75
 
Lot 13 Štapovi, dijelovi štapova i pribor 9507900000 3.000,00 300,00 3,7 3.888,75
 

Napomena: Kada se upisuje ponuda  - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene. U tablici su ispisani radi orijentacije : jamčevina, stopa carine te ukupna vrijednost sa davanjima koja se plaća za predmetnu robu.
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da u slučaju potrebe ishodi potrebne dozvole ili isprave.
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00030418, ili u gotovini na blagajni Područnog carinskog ureda, soba 207 do 09:20 sati.
Roba navedena pod brojem 8 nalazi se u skladištu u Krapini, dok se ostala roba nalazi u skladištu Jankomir, gdje se ista može i razgledati u ponedjeljak 4. lipnja  u vremenu od 12-13 sati uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 01 6511 592, Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Ave. Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.

4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

U prikupljanju pisanih ponuda  mogu sudjelovati PRAVNE OSOBE, a FIZIČKE OSOBE za robu koja je primjerena za osobnu uporabu i to  lot br. 3, lot br.4,  lot br. 5, lot br. 6 i lot br.9.

5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA

Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.

Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom  “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda    415-01/18-02/304  na adresu Područni carinski ured Zagreb , Odjel za prodaju robe,  Ave. Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb.

Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:

1. podatke o podnositelju ponude
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine

Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:

1. presliku identifikacijske isprave
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki

Rok za podnošenje ponuda je 05. lipnja 2018. godine do 09:30 sati, a ponude pristigle nakon tog roka smatrat će se da nisu niti podnesene.
 
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.

Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.

U slučaju dvije ili više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla.

Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.

Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude. Kupac je dužan u roku od tri dana od dana primitka obavijesti odnosno od zaključenja javne prodaje uplatiti iznos kupovnine (ostvarena prodajna cijena) kao i iznos pripadajućih davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet.