II Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za „masažne navlake“ Područnog carinskog ured Zagreb

Povjerenstvo za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o postupanju s oduzetom i ustupljenom robom (NN 100/16) ovim putem poziva zainteresirana trgovačka društva, obrtnike i fizičke osobe za dostavom pisanih ponuda za različitu stranu robu.

1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU

            415-01/16-02/200 – II PRODAJA

2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE

Prikupljanje pisanih ponuda provodit će se od 24. svibnja do 07. lipnja 2018. godine do 09:20 sati. Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 211 u 09:30 sati, Ave. Dubrovnik 11, 10000 Zagreb. Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda biti će 07. lipnja 2018. godine na mrežnim stranicama Carinske uprave.

3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA JAVNU PRODAJU, POČETNE CIJENE I JAMČEVINE U KUNAMA

Naziv robe:

TBR

Početna cijena

Jamčevina

Carina %

PDV
%

UKUPNO

Lot 1 masažne navlake

9019101000

480,00

48,00

0

 
25
 

600,00

Lot 2 masažne navlake

9019101000

480,00

48,00

0

 
25
 

600,00

 
Napomena: Kada se upisuje ponuda  - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene. U tablici su ispisani radi orijentacije : jamčevina, stopa carine te ukupna vrijednost sa davanjima koja se plaća za predmetnu robu.
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da u slučaju potrebe ishodi potrebne dozvole ili isprave.
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00020016, ili u gotovini na blagajni Područnog carinskog ured Zagreb, II kat, soba 207 najkasnije do 07. lipnja 2018. godine do 09:15 sati.
Razgledavanje robe moguće je 05. lipnja 2018. godine u vremenu od 12-13 sati uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 01 6511 592, Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Ave. Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.

4.  UVJETI SUDJELOVANJA  ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

U prikupljanju pisanih ponuda  mogu sudjelovati PRAVNE i FIZIČKE OSOBE. 

5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA

Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom  “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda    415-01/16-02/200  na adresu Područni carinski ured Zagreb , Odjel za prodaju robe,  Ave.Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb, a može se i osobno predati u sobu 211 Područnog carinskog ureda Zagreb, najkasnije do 07. lipnja do 09:15.
 
Ponude pristigle nakon tog roka neće se uzeti u obzir, smatrat će se da nisu niti podnesene.
 
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine

Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave,
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog  registra tvrtki
5. preslika uplate jamčevine
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
U slučaju dvije ili više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla.
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Kupac je dužan u roku od tri dana od dana primitka obavijesti odnosno od zaključenja javne prodaje uplatiti iznos kupovnine (ostvarena prodajna cijena) kao i iznos pripadajućih davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet.