Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za V. neposrednu pogodbu, za robu PCU Osijek: netkani materijali od sintetičkih vlakana, 29. 9. – 9. 10. 2025.
1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA NEPOSREDNU POGODBU
415-03/25-02/733
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda održat će se od 1. do 9. listopada 2025. do 10 sati.
Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti dana 9. listopada 2025. u prostorijama Područnog carinskog ureda Osijek, u 10,15 sati, Cara Hadrijana 11, 31000 Osijek.
Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda biti će 9. listopada 2025. na oglasnoj ploči PCU Osijek u 14 sati.
PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA V. NEPOSREDNU POGODBU, POČETNE PRODAJNE CIJENE
STRANA ROBA (Roba smještena na RGP Bajakovo)
NAPOMENA: u cijenu su uključena sva davanja za puštanje robe u slobodan promet u Republici Hrvatskoj
Kupac ne smije ponuditi cijenu koja je manja od polovine (50%) navedene početne cijene (600,00 EUR-a) za V. neposrednu pogodbu i nije potrebna uplata jamčevine.
Razgledavanje robe moguće je od 1. do 9. listopada 2025. od 9 - 10 sati uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 031-587-118 ili 031/593-168 Područni carinski ured Osijek, Odjel za prodaju robe, Cara Hadrijana 11, 31 000 Osijek, gdje se mogu dobiti dodatne informacije o robi.
4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE i FIZIČKE OSOBE-OBRTNICI pod uvjetom da su kao ponuditelji priložili potrebne preslike dokumentacije.
5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom „Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za V neposrednu pogodbu KLASA 415-03/25-02/733 „ na adresu Područni carinski ured Osijek, Cara Hadrijana br.11, 31000 Osijek.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te telefonski broj
ovlaštene osobe)
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. O robi za koju se daje ponuda
4. visinu ponuđene cijene
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave
2.punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki
5.preslik uplate jamčevine
Rok za podnošenje ponuda je 9. listopada 2025. do 10 sati.
Ponude koje stignu nakon navedenog datuma neće se uvažiti.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka.
Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje na oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Osijek.
Ponuda koja ne sadrži sve podatke neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.
U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.
415-03/25-02/733
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda održat će se od 1. do 9. listopada 2025. do 10 sati.
Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti dana 9. listopada 2025. u prostorijama Područnog carinskog ureda Osijek, u 10,15 sati, Cara Hadrijana 11, 31000 Osijek.
Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda biti će 9. listopada 2025. na oglasnoj ploči PCU Osijek u 14 sati.
PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA V. NEPOSREDNU POGODBU, POČETNE PRODAJNE CIJENE
STRANA ROBA (Roba smještena na RGP Bajakovo)
- Netkani materijali od sintetičkih vlakana u količini od 4 role, bruto/neto težine 496/480 kg, ukupne vrijednosti 1.200,00 EUR-a.
NAPOMENA: u cijenu su uključena sva davanja za puštanje robe u slobodan promet u Republici Hrvatskoj
Kupac ne smije ponuditi cijenu koja je manja od polovine (50%) navedene početne cijene (600,00 EUR-a) za V. neposrednu pogodbu i nije potrebna uplata jamčevine.
Razgledavanje robe moguće je od 1. do 9. listopada 2025. od 9 - 10 sati uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 031-587-118 ili 031/593-168 Područni carinski ured Osijek, Odjel za prodaju robe, Cara Hadrijana 11, 31 000 Osijek, gdje se mogu dobiti dodatne informacije o robi.
4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE i FIZIČKE OSOBE-OBRTNICI pod uvjetom da su kao ponuditelji priložili potrebne preslike dokumentacije.
5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom „Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za V neposrednu pogodbu KLASA 415-03/25-02/733 „ na adresu Područni carinski ured Osijek, Cara Hadrijana br.11, 31000 Osijek.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te telefonski broj
ovlaštene osobe)
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. O robi za koju se daje ponuda
4. visinu ponuđene cijene
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave
2.punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki
5.preslik uplate jamčevine
Rok za podnošenje ponuda je 9. listopada 2025. do 10 sati.
Ponude koje stignu nakon navedenog datuma neće se uvažiti.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka.
Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje na oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Osijek.
Ponuda koja ne sadrži sve podatke neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.
U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.