Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda PCU Zagreb – ETILNI ALKOHOL 15.06.-24.06.2022.

Povjerenstvo za preuzimanju, smještaj, čuvanje, procjenu vrijednosti, prodaju, besplatnu dodjelu i uništavanje oduzetih predmeta  Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o načinu postupanja s predmetima oduzetim u prekršajnim postupcima koji su postali vlasništvo RH (NN 38/14 i 60/14) ovim putem poziva zainteresirane pravne i osobe za dostavom pisanih ponuda za sljedeću domaću robu.
 
  1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
              415-01/22-02/48
 
  1. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda  provodit će se od 15. do 24. lipnja 2022. godine do 09 00 sati. Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršiti će se u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb, u 09 10 sati.  Objava rezultata prikupljanja pisanih ponuda biti će 24. lipnja 2022. godine na oglasnoj ploči  PCU Zagreb u 1100 sati. 
 
PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
 
  1. VRSTA ROBE  IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU, POČETNE PRODAJNE CIJENE I JAMČEVINE U KUNAMA
DOMAĆA ROBA
Naziv robe Jamčevina  Početna cijena (kn)
 
ČISTI ETILNI ALKOHOL  - 4.630 litara
5.930,00 50.930,00
 
Napomena: Kada se upisuje ponuda  - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene.)  U tablici su ispisane: jamčevina, te početna prodajna cijena u kunama. Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu ,viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.
ČISTI ETILNI ALKOHOL pakiran je  u : 3 PVC spremnika po 1000 l  i 9 PVC spremnika po   200 l.  (Kupac je dužan po preuzimanju robe  izvršiti povrat ambalaže ili ju prilikom preuzimanja pretočiti u vlastitu ambalažu).
Carinski laboratorij izvršio je analizu alkohola i dobio slijedeće rezultate ukupne količine čistog  etilnog alkohola :
 
200 l  - 96%
200 l  - 96%
200 l  - 95,9%
200 l  - 95,9%
 
200 l  - 95,3%
200 l  - 95,7%
200 l  - 95,8%
200 l  - 95,9%
 
200 l  - 95,9%
830 l  - 95,7%
1.000 l – 95,5%
1.000 l -95,7 %
 
 
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00004822.
Razgledavanje robe moguće je u utorak 21. lipnja 2022. godine u vremenu od 1130-1200  sati na GP Bregana uz obveznu prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji  01 6511-592 Područni carinski ured  Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb
 
  1. UVJETI SUDJELOVANJA  ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
U prikupljanju pisanih ponuda  sudjeluju PRAVNE i FIZIČKE OSOBE (OBRTNICI) -   OVLAŠTENI DRŽATELJI TROŠARINSKOG SKLADIŠTA - PROIZVOĐAČI, koji robu mogu koristiti kao sirovinu u proizvodnji novog trošarinskog proizvoda unutar kategorije alkoholnih pića, pri čemu na novi proizvod nastaje obveza obračunavanja i plaćanja trošarina, sukladno trošarinskim propisima, te pod uvjetom da su dostavili ponude kao ponuditelji i priložili potrebne preslike dokumentacije.
 
  1. POSTUPAK  PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom  “Ne otvaraj -  Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda   415-01/22-02/48“,  na adresu Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Avenija Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb,  a može se i osobno predati u pisarnicu Područnog carinskog ureda Zagreb,  najkasnije do 24. lipnja 2022. godine do 09 00 sati
Ponude pristigle nakon tog roka neće se uzeti u obzir i smatrat će se da nisu niti podnesene.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i  otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
 
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave,
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog  registra tvrtki i  registra trošarinskih obveznika
 
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje  na  oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
 Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko nadmetanje s davateljima tih ponuda. Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda, roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda koja ne sadrži sve podatke  neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se telefonskim putem bez odlaganja osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Kupac je dužan u roku od 15 dana od zaključenja javne prodaje uplatiti ponuđeni  iznos, a robu može preuzeti tek po uplati istog.