Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda PCU Zagreb – ETILNI ALKOHOL 15.06.-24.06.2022.
Povjerenstvo za preuzimanju, smještaj, čuvanje, procjenu vrijednosti, prodaju, besplatnu dodjelu i uništavanje oduzetih predmeta Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o načinu postupanja s predmetima oduzetim u prekršajnim postupcima koji su postali vlasništvo RH (NN 38/14 i 60/14) ovim putem poziva zainteresirane pravne i osobe za dostavom pisanih ponuda za sljedeću domaću robu.
PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
Napomena: Kada se upisuje ponuda - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene.) U tablici su ispisane: jamčevina, te početna prodajna cijena u kunama. Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu ,viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.
ČISTI ETILNI ALKOHOL pakiran je u : 3 PVC spremnika po 1000 l i 9 PVC spremnika po 200 l. (Kupac je dužan po preuzimanju robe izvršiti povrat ambalaže ili ju prilikom preuzimanja pretočiti u vlastitu ambalažu).
Carinski laboratorij izvršio je analizu alkohola i dobio slijedeće rezultate ukupne količine čistog etilnog alkohola :
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00004822.
Razgledavanje robe moguće je u utorak 21. lipnja 2022. godine u vremenu od 1130-1200 sati na GP Bregana uz obveznu prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji 01 6511-592 Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom “Ne otvaraj - Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda 415-01/22-02/48“, na adresu Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb, a može se i osobno predati u pisarnicu Područnog carinskog ureda Zagreb, najkasnije do 24. lipnja 2022. godine do 09 00 sati
Ponude pristigle nakon tog roka neće se uzeti u obzir i smatrat će se da nisu niti podnesene.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave,
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki i registra trošarinskih obveznika
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje na oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko nadmetanje s davateljima tih ponuda. Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda, roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda koja ne sadrži sve podatke neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se telefonskim putem bez odlaganja osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Kupac je dužan u roku od 15 dana od zaključenja javne prodaje uplatiti ponuđeni iznos, a robu može preuzeti tek po uplati istog.
- REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
- MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
- VRSTA ROBE IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU, POČETNE PRODAJNE CIJENE I JAMČEVINE U KUNAMA
Naziv robe | Jamčevina | Početna cijena (kn) |
ČISTI ETILNI ALKOHOL - 4.630 litara |
5.930,00 | 50.930,00 |
Napomena: Kada se upisuje ponuda - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene.) U tablici su ispisane: jamčevina, te početna prodajna cijena u kunama. Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu ,viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.
ČISTI ETILNI ALKOHOL pakiran je u : 3 PVC spremnika po 1000 l i 9 PVC spremnika po 200 l. (Kupac je dužan po preuzimanju robe izvršiti povrat ambalaže ili ju prilikom preuzimanja pretočiti u vlastitu ambalažu).
Carinski laboratorij izvršio je analizu alkohola i dobio slijedeće rezultate ukupne količine čistog etilnog alkohola :
200 l - 96% 200 l - 96% 200 l - 95,9% 200 l - 95,9% |
200 l - 95,3% 200 l - 95,7% 200 l - 95,8% 200 l - 95,9% |
200 l - 95,9% 830 l - 95,7% 1.000 l – 95,5% 1.000 l -95,7 % |
Razgledavanje robe moguće je u utorak 21. lipnja 2022. godine u vremenu od 1130-1200 sati na GP Bregana uz obveznu prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji 01 6511-592 Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb
- UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
- POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom “Ne otvaraj - Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda 415-01/22-02/48“, na adresu Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb, a može se i osobno predati u pisarnicu Područnog carinskog ureda Zagreb, najkasnije do 24. lipnja 2022. godine do 09 00 sati
Ponude pristigle nakon tog roka neće se uzeti u obzir i smatrat će se da nisu niti podnesene.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave,
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki i registra trošarinskih obveznika
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje na oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko nadmetanje s davateljima tih ponuda. Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda, roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda koja ne sadrži sve podatke neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se telefonskim putem bez odlaganja osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Kupac je dužan u roku od 15 dana od zaključenja javne prodaje uplatiti ponuđeni iznos, a robu može preuzeti tek po uplati istog.