II. Javni poziv - Prikupljanje pisanih ponuda za: NOŽEVI I ŠTAPIĆI ZA RAŽNJIĆE ZA UGOSTITELJSTVO, PCU Zagreb, 2. – 10. 6. 2025.

Povjerenstvo za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o postupanju s oduzetom i ustupljenom robom (NN 100/16) ovim putem poziva zainteresirane pravne i fizičke osobe za dostavom pisanih ponuda za sljedeću stranu robu.
 
1. REFERENTNI BROJEVI POZIVA ZA JAVNU PRODAJU

            415-03/25-02/962 - II. PRODAJA
 
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
 
Prikupljanje pisanih ponuda provodit će se od 2. do 10. lipnja 2025. do 9:10 sati.

Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršit će se u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb 10. lipnja 2025. u 9:15 - 9:55 sati.

Objava rezultata prikupljanja pisanih ponuda bit će 12. lipnja 2025. godine na mrežnim stranicama Carinske uprave.

 
3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA JAVNU PRODAJU, POČETNE CIJENE, STOPA CARINE I JAMČEVINE U EURIMA

                                                        STRANA ROBA - II. PRODAJA
 
Naziv robe: TBR Početna cijena (€) Jamčevina (€) carina     % UKUPNO
(€)
R.br. 962 6911 90 0000 130,00 13,00 12 182,00
Noževi i ražnjići za ugostiteljstvo   200 kom
Račun PCU Zagreb za uplatu jamčevine: Poziv na broj : Mjesto robe:
IBAN HR1810010051784500183 model HR11  30007-7277-00096225 Jankomir
 
 
Napomena:   Kad se upisuje ponuda  - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene.

U tablici su ispisani radi orijentacije: jamčevina, stopa carine te ukupna cijena sa davanjima koja se plaćaju za predmetnu robu.

Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da u slučaju potrebe ishodi potrebne dozvole ili isprave.
 
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj  30007-7277-00096225 ili u gotovini na blagajni Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 207, II. kat, najkasnije do 9 sati.
 
Roba se nalazi  u carinskom skladištu na Jankomiru, gdje se ista može i razgledati 6. lipnja 2025. u vremenu od 12 do 12:30 sati  uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 01 6511 592 i 01 6511 591 Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
 

4.  UVJETI SUDJELOVANJA  ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

U prikupljanju pisanih ponuda  mogu sudjelovati PRAVNE i FIZIČKE OSOBE.

 
5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA

Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
 
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom:  “Ne otvaraj - za Javni poziv na prikupljanje pisanih ponuda    415-03/23-02/962 na adresu - Područni carinski ured Zagreb,  Avenija Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb, a može se i osobno predati u pisarnicu PCU Zagreb.
 
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude, broj telefona ili e-mail adresa
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda
4. visinu ponuđene cijene
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine.
 
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki.
 
Rok za podnošenje ponuda je  10. lipnja 2025. do 9:10 sati, a ponude pristigle nakon tog roka smatrat će se da nisu niti podnesene.
 
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka.

Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
 
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
 
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
 
U slučaju dvije ili više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla.
 
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
 
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
 
Kupac je dužan u roku tri dana od dana primitka obavijesti odnosno od zaključenja javne prodaje uplatiti iznos kupovnine (ostvarena prodajna cijena) kao i iznos pripadajućih davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet.