II. Javni poziv - Prikupljanje pisanih ponuda za: NOŽEVI I ŠTAPIĆI ZA RAŽNJIĆE ZA UGOSTITELJSTVO, PCU Zagreb, 2. – 10. 6. 2025.
Povjerenstvo za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o postupanju s oduzetom i ustupljenom robom (NN 100/16) ovim putem poziva zainteresirane pravne i fizičke osobe za dostavom pisanih ponuda za sljedeću stranu robu.
1. REFERENTNI BROJEVI POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
415-03/25-02/962 - II. PRODAJA
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda provodit će se od 2. do 10. lipnja 2025. do 9:10 sati.
Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršit će se u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb 10. lipnja 2025. u 9:15 - 9:55 sati.
Objava rezultata prikupljanja pisanih ponuda bit će 12. lipnja 2025. godine na mrežnim stranicama Carinske uprave.
3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA JAVNU PRODAJU, POČETNE CIJENE, STOPA CARINE I JAMČEVINE U EURIMA
STRANA ROBA - II. PRODAJA
Napomena: Kad se upisuje ponuda - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene.
U tablici su ispisani radi orijentacije: jamčevina, stopa carine te ukupna cijena sa davanjima koja se plaćaju za predmetnu robu.
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da u slučaju potrebe ishodi potrebne dozvole ili isprave.
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00096225 ili u gotovini na blagajni Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 207, II. kat, najkasnije do 9 sati.
Roba se nalazi u carinskom skladištu na Jankomiru, gdje se ista može i razgledati 6. lipnja 2025. u vremenu od 12 do 12:30 sati uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 01 6511 592 i 01 6511 591 Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE i FIZIČKE OSOBE.
5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom: “Ne otvaraj - za Javni poziv na prikupljanje pisanih ponuda 415-03/23-02/962 na adresu - Područni carinski ured Zagreb, Avenija Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb, a može se i osobno predati u pisarnicu PCU Zagreb.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude, broj telefona ili e-mail adresa
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda
4. visinu ponuđene cijene
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine.
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki.
Rok za podnošenje ponuda je 10. lipnja 2025. do 9:10 sati, a ponude pristigle nakon tog roka smatrat će se da nisu niti podnesene.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka.
Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
U slučaju dvije ili više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla.
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Kupac je dužan u roku tri dana od dana primitka obavijesti odnosno od zaključenja javne prodaje uplatiti iznos kupovnine (ostvarena prodajna cijena) kao i iznos pripadajućih davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet.
1. REFERENTNI BROJEVI POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
415-03/25-02/962 - II. PRODAJA
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda provodit će se od 2. do 10. lipnja 2025. do 9:10 sati.
Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršit će se u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb 10. lipnja 2025. u 9:15 - 9:55 sati.
Objava rezultata prikupljanja pisanih ponuda bit će 12. lipnja 2025. godine na mrežnim stranicama Carinske uprave.
3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA JAVNU PRODAJU, POČETNE CIJENE, STOPA CARINE I JAMČEVINE U EURIMA
STRANA ROBA - II. PRODAJA
| Naziv robe: | TBR | Početna cijena (€) | Jamčevina (€) | carina % | UKUPNO (€) |
| R.br. 962 | 6911 90 0000 | 130,00 | 13,00 | 12 | 182,00 |
| Noževi i ražnjići za ugostiteljstvo 200 kom | |||||
| Račun PCU Zagreb za uplatu jamčevine: | Poziv na broj : | Mjesto robe: | |||
| IBAN HR1810010051784500183 model HR11 | 30007-7277-00096225 | Jankomir | |||
Napomena: Kad se upisuje ponuda - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene.
U tablici su ispisani radi orijentacije: jamčevina, stopa carine te ukupna cijena sa davanjima koja se plaćaju za predmetnu robu.
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da u slučaju potrebe ishodi potrebne dozvole ili isprave.
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00096225 ili u gotovini na blagajni Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 207, II. kat, najkasnije do 9 sati.
Roba se nalazi u carinskom skladištu na Jankomiru, gdje se ista može i razgledati 6. lipnja 2025. u vremenu od 12 do 12:30 sati uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 01 6511 592 i 01 6511 591 Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE i FIZIČKE OSOBE.
5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom: “Ne otvaraj - za Javni poziv na prikupljanje pisanih ponuda 415-03/23-02/962 na adresu - Područni carinski ured Zagreb, Avenija Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb, a može se i osobno predati u pisarnicu PCU Zagreb.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude, broj telefona ili e-mail adresa
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda
4. visinu ponuđene cijene
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine.
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki.
Rok za podnošenje ponuda je 10. lipnja 2025. do 9:10 sati, a ponude pristigle nakon tog roka smatrat će se da nisu niti podnesene.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka.
Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
U slučaju dvije ili više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla.
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Kupac je dužan u roku tri dana od dana primitka obavijesti odnosno od zaključenja javne prodaje uplatiti iznos kupovnine (ostvarena prodajna cijena) kao i iznos pripadajućih davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet.