Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu Područnog carinskog ureda Rijeka – nakit od zlata i srebra i predmeti od srebra, 21.06.-06.07.2017.

1. REDNI BROJ I GODINA OGLAŠENOG POSTUPKA PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA:

PCU Rijeka - 12/2017,  II prodaja

2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE RAZNE ROBE

Prikupljanje pisanih ponuda izvršiti će se od srijede 21. lipnja 2017. godine u 9:00 sati do četvrtka 06. srpnja 2017. godine u 9:00 sati. Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti dana 06. srpnja 2017. godine u 09:15 sati  u prostorijama Područnog carinskog ureda Rijeka, četvrti kat,  Riva Boduli 9,  51000 Rijeka.

3. VRSTA ROBE IZLOŽENE ZA JAVNU PRODAJU

LOT 1: Zlatni nakit čistoće 585 (14 kt), masa 23,00 grama.
LOT 2: Srebrni nakit čistoće 925, masa 344,20 grama.
LOT 3: Srebrni tanjurići i tacne čistoće 800, masa 247,70 grama.
LOT 4: Srebrni nakit čistoće 925, masa 4.225,49 grama.

Robu se može pogledati u uredovnom radnom vremenu Područnog carinskog ureda Rijeka uz prethodnu najavu na telefon 051 525 134.
Prikupljanje pisanih ponuda provodi se za SVAKI POJEDINAČNI lot, a prodaja se vrši po sistemu “viđeno – kupljeno” bez garancije uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.

4. IZNOS POČETNE PRODAJNE CIJENE ZA JAVNU PRODAJU PRIKUPLJANJEM PISANIH PONUDA I VISINA JAMČEVINE

Početna cijena za robu iz Lota 1 iznosi 3.450,00 kn (slovima tri tisuće četristo pedeset kuna) s uključenom carinom i PDV, jamčevina iznosi 345,00 kn, što iznosi  10% od početne prodajne cijene robe.
Početna cijena za robu iz Lota 2 iznosi 1084,23 kn (slovima tisuću osamdeset četiri kune i dvadeset tri lipe) s uključenom carinom i PDV, jamčevina iznosi 108,42 kn, što iznosi  10% od početne prodajne cijene robe.
Početna cijena za robu iz Lota 3 iznosi 668,79 kn (slovima šesto šezdeset osam kuna i sedamdeset pet lipa) s uključenom carinom i PDV, jamčevina iznosi 66,87 kn, što iznosi  10% od početne prodajne cijene robe.
Početna cijena za robu iz Lota 4 iznosi 13.310,29 kn kn (slovima trinaest tisuća i tristo deset kuna i dvadeset devet lipa), jamčevina iznosi 1.331,03 kn, što iznosi  10% od početne prodajne cijene robe.

Uplata jamčevine vrši se na evidetni račun Područnog carinskog ureda Rijeka HR 93 100 1005 178 4500 191, model HR11, poziv na broj 60003-7277-00029617.

Do čitanja ponuda i ocjene istih uplata jamstva mora biti evindetirana u računalnom sustavu carinske uprave. Ponuditelji mogu iznos jamstva uplatiti i u gotovini na blagajni  Područnog carinskog ureda Rijeka, koje će im biti vraćeno odmah po završetku pregleda i ocjene ponuda.

5. PODNOŠENJE PONUDA

Ponude za robu iz Lota 2, 3 i 4 mogu podnijeti pravne osobe i obrtnici. Ponude za robu iz Lota 1 mogu podnijeti pravne i fizičke osobe.

Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečačenim omotnicama s napomenom “Ne otvaraj  - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda broj 12/2017” i šalje se na adresu: Područni carinski ured Rijeka, Riva Boduli 9, 51000 Rijeka ili na  obrascu ponude koja se može dobiti u Odjelu za prodaju robe Područnog carinskog ureda Rijeka, soba 29, treći kat.

Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:

  1. Podatke o podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te telefonski broj ovlaštene osobe)

  2. Oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba

  3. Robu za koju se daje ponuda

  4. Visinu ponuđene cijene

  5. Broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine

  6. Popis priloga uz ponudu

  7. Potpis ponuditelja i otisak pečata, ako se radi o pravnoj osobi

Uz ponudu moraju biti priložene:

  1. Preslika identifikacijske isprave

  2. Punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik

  3. Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine

  4. Izvod iz sudskog registra tvrtki (pravne osobe i obrtnici)

  5. Izjavu o prihvaćanju svih uvjeta iz oglasa

Rok za podnošenje ponuda je četvrtak 06. srpanj 2017. u 09:00 sati.

Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj te datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama. O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja. 

Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.

Strana roba: (Lot 2,3 i 4)

Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom  Povjerenstvo će odabrati ponudu koja je ranije pristigla.

Domaća roba: (Lot 1)

Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.

U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.

Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude. Odabrani ponuditelj kao kupac obaviještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.