IV. Javni poziv - Prikupljanje pisanih ponuda za „STALCI ZA VINA, KOMARNICI I BRTVE “ Područnog carinskog ureda Zagreb, 13.05. – 20.05.2025.


Povjerenstvo za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o postupanju s oduzetom i ustupljenom robom (NN 100/16) ovim putem poziva zainteresirane pravne i fizičke osobe za dostavu pisanih ponuda za sljedeću stranu robu.
 
1. REFERENTNI BROJEVI POZIVA ZA JAVNU PRODAJU

            415-03/25-02/602 - IV. PRODAJA

 
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
 
Prikupljanje pisanih ponuda provodit će se od 13. do 20. svibnja 2025. godine do 09:10 sati.
Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršit će se u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb 20. svibnja  2025. godine u 09:30 sati.
Objava rezultata prikupljanja pisanih ponuda bit će 20. svibnja 2025. godine na mrežnim stranicama Carinske uprave.

 
3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA JAVNU PRODAJU, POČETNE CIJENE, STOPA CARINE I JAMČEVINE U EURIMA



                                                        STRANA ROBA - IV. PRODAJA 
 
 
Naziv robe: TBR Početna cijena (€) Jamčevina (€) carina     % UKUPNO
(€)
R.br. 602 7326909890 150,00 15,00 2,7 192,56
Stalci i tacne 5 kom, komarnik 3 kom, g.brtve 2 kutije     
Račun PCU Zagreb za uplatu jamčevine: Poziv na broj : Mjesto robe:
IBAN HR1810010051784500183 model HR11  30007-7277-00060225 GP Stara Gradiška
 
 
Napomena:   Kad se upisuje ponuda  - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene.
U tablici su ispisani radi orijentacije: jamčevina, stopa carine te ukupna cijena sa davanjima koja se plaćaju za predmetnu robu.

Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da u slučaju potrebe ishodi potrebne dozvole ili isprave.
 
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj  30007-7277-00060225 ili u gotovini na blagajni Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 207, II kat, najkasnije do 0900 sati.
 
Roba se nalazi  u carinskom skladištu na Jankomiru, gdje se ista može i razgledati 15. svibnja u vremenu od 12:30 do 13:00 sati  i na GP Stara Gradiška  15. svibnja od 10:00 do 10:30  uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 01 6511 592 i 01 6511 591 Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
 

4.  UVJETI SUDJELOVANJA  ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

U prikupljanju pisanih ponuda  mogu sudjelovati PRAVNE i FIZIČKE OSOBE.


5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA

Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
 
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom:  “Ne otvaraj - za Javni poziv na prikupljanje pisanih ponuda    415-03/25-02/602“  na adresu - Područni carinski ured Zagreb,  Avenija Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb, a može se i osobno predati u pisarnicu PCU Zagreb.
 
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude, broj telefona ili e-mail adresa
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda
4. visinu ponuđene cijene
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
 
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog  registra tvrtki
 
Rok za podnošenje ponuda je  20. svibnja 2025. godine do 09:10 sati, a ponude pristigle nakon tog roka smatrat će se da nisu niti podnesene.
 
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
 
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
 
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
 
U slučaju dvije ili više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla.
 
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
 
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
 
Kupac je dužan u roku od tri dana od dana primitka obavijesti odnosno od zaključenja javne prodaje uplatiti iznos kupovnine (ostvarena prodajna cijena) kao i iznos pripadajućih davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet.