I. Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda „razna roba“ Područnog carinskog ureda Zagreb, 10.11. – 21.11.2023.


Povjerenstvo za preuzimanju, smještaj, čuvanje, procjenu vrijednosti, prodaju, besplatnu dodjelu i uništavanje oduzetih predmeta  Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o načinu postupanja s predmetima oduzetim u prekršajnim postupcima koji su postali vlasništvo RH (NN 38/14 i 60/14) ovim putem poziva zainteresirane pravne i fizičke osobe obrtnike za dostavom pisanih ponuda za sljedeću domaću robu.

 
1.REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
       415-03/23-02/1132
 

2MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
 
Prikupljanje pisanih ponuda  provodit će se od 10. do 21. studenog 2023. godine do 0920 sati.
Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršiti će se u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb, u 0930 sati. 
Objava rezultata prikupljanja pisanih ponuda biti će 21. studenog 2023. godine na oglasnoj ploči  PCU Zagreb u 1100 sati.
 

                                       PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

 
 3.  VRSTA ROBE  IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU, POČETNE PRODAJNE CIJENE I JAMČEVINA U EURIMA
 
                                          DOMAĆA ROBA - I. PRODAJA
 
Naziv robe Jamčevina
(€)
Početna cijena (€)
R. br. 1;
Rabljeni električni viličar Toyota 7FBL15, 2003. godine s punjačem
 250,00 € 2.500,00 €
R.br.2;
Rabljeni PVC spremnici za vodu po 1000 i 200 litara - 9 kom
  10,00 € 100,00 €
R. br.3; Zaštitna oprema
- Jakne - 360 kom, rukavice - 5000 para, cipele 280-pari, hlače - 500 kom, majice -2000 kom
2.200,00 € 22.000,00 €
 
Napomena: Kada se upisuje ponuda  - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene).  U tablici su ispisani iznosi  jamčevine, te početne prodajne cijene u eurima.
 
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.
 
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00113223.
 
Roba se nalazi carinskom skladištu na Jankomiru gdje se ista može razgledati 17. studenog 2023. godine u vremenu od 12-13  sati uz obveznu prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji  01 6511-592 i 01 6511-591 Područni carinski ured  Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb
 
 
 4.  UVJETI SUDJELOVANJA  ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
 
U prikupljanju pisanih ponuda  mogu sudjelovati PRAVNE  osobe ,a  FIZIČKE OSOBE za redni broj 2.
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda, roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
 
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom:  “Ne otvaraj -  Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda 415-03/23-02/1132#  na adresu - Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Avenija Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb,  a može se i osobno predati u pisarnicu Područnog carinskog ureda Zagreb,  najkasnije do 21. studenog 2023. godine do 09 20 sati
 
Ponude pristigle nakon tog roka neće se uzeti u obzir i smatrat će se da nisu niti podnesene.
 
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude, broj telefona ili e-mail adresa,
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba,
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i  otisak pečata tvrtke,
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine.
 
 
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave,
2.punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine,
4. izvod iz sudskog  registra tvrtki.
 
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
 
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje  na  oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb.
 
Ponuda koja ne sadrži sve podatke  neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
 
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
 
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se telefonskim putem bez odlaganja osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
 
Kupac je dužan u roku od 15 dana od zaključenja javne prodaje uplatiti ponuđeni  iznos, a robu može preuzeti tek po uplati istog.
 
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.
 
U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.