I. Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda „razna obuća“ Područnog carinskog ureda Zagreb, 08.01. – 16.01.2025.


Povjerenstvo za preuzimanju, smještaj, čuvanje, procjenu vrijednosti, prodaju, besplatnu dodjelu i uništavanje oduzetih predmeta  Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o načinu postupanja s predmetima oduzetim u prekršajnim postupcima koji su postali vlasništvo RH (NN 38/14 i 60/14) ovim putem poziva zainteresirane pravne i fizičke osobe obrtnike za dostavom pisanih ponuda za sljedeću domaću robu.
 

1.REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
       415-03/25-02/7
 

2MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
 
Prikupljanje pisanih ponuda  provodit će se od 08. do 16. siječnja 2025. godine do 09 20 sati.
Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršiti će se u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb, u 09 30 sati. 
Objava rezultata prikupljanja pisanih ponuda bit će 16. siječnja 2025. godine na oglasnoj ploči  PCU Zagreb u 1100 sati.

 
                                                   PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
 
 3.  VRSTA ROBE  IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU, POČETNE PRODAJNE CIJENE I JAMČEVINA U EURIMA

                                           DOMAĆA ROBA - I. PRODAJA (GCU Stara Gradiška)
  
Naziv robe Jamčevina
(€)
Početna cijena (€)

Raznovrsna obuća 294 para
 529,20 € 5.292,00 €
 


 
 
 
Napomena: Kada se upisuje ponuda  - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene). 
U tablici su ispisani iznosi  jamčevine, te početne prodajne cijene u eurima. Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.
 
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00000725.

 Roba se nalazi na graničnom prijelazu Stara Gradiška gdje se ista može razgledati 14. siječnja 2025. godine u vremenu od 10-1030  sati uz obveznu prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji  01 6511-592 i 01 6511-591 Područni carinski ured  Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb
 
 
 4.  UVJETI SUDJELOVANJA  ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
 
U prikupljanju pisanih ponuda  mogu sudjelovati PRAVNE  i  FIZIČKE OSOBE - obrtnici . Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda, roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.

 Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom:  “Ne otvaraj -  Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda 415-03/25-02/7“  na adresu - Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Avenija Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb,  a može se i osobno predati u pisarnicu Područnog carinskog ureda Zagreb,  najkasnije do 16. siječnja 2025. godine do 09 20 sati.

Ponude pristigle nakon tog roka neće se uzeti u obzir i smatrat će se da nisu niti podnesene.

Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude, broj telefona ili e-mail adresa,
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba,
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i  otisak pečata tvrtke,
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine.
 
 Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave,
2.punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine,
4. izvod iz sudskog  registra tvrtki.
 
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka.

Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
 
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje  na  oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb.

 Ponuda koja ne sadrži sve podatke  neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
 Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u Zapisnik.

Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se telefonskim putem bez odlaganja osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude. Kupac je dužan u roku od 15 dana od zaključenja javne prodaje uplatiti ponuđeni  iznos, a robu može preuzeti tek po uplati istog.
 
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.

U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.