Prezentacija uzoraka krivotvorenih proizvoda naišla na izniman odjek kod posjetitelja trgovačkih centara u zagrebu

  • Slika /arhiva/Slike/Novosti/x5d5bb_6121.jpg
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
U dane prije Valentinova, posjetitelji zagrebačkih trgovačkih centara Avenue Mall i City Centre One imali su priliku posjetiti štand Carinske uprave na kojemu su carinski službenici predstavili građanima uzorke krivotvorenih proizvoda koji su rezultat provedbe carinskih mjera za zaštitu prava intelektualnog vlasništva, tj. rezultat su zapljena krivotvorina iz prethodnih godina.

Prezentacije su bile organizirane u obliku štanda na kojemu su carinski službenici u odorama izložili uzorke krivotvorenih proizvoda te davali korisne informacije o tome zašto su pojedini proizvodi opasni ili štetni, kako prepoznati krivotvoreni proizvod, ali i zašto treba izbjegavati kupnju krivotvorina. Uz pojedine uzorke krivotvorenih proizvoda, prezentirani su i uzorci originalnih proizvoda  sa ciljem edukacije građana kako prepoznati krivotvorinu. Iako su posjetitelji prvotno štandu najčešće prilazili s pitanjem "Što to prodajete?", nakon objašnjenja da se ne radi o prodaji, već o prezentaciji krivotvorenih proizvoda, njihova pozornost usmjerila se na izlaganje carinskih službenika.

Ovo je bila prilika da se građanima predstave iznimno dobri rezultati Ministarstva financija, Carinske uprave na suzbijanju trgovine krivotvorenim proizvodima, jer je tijekom 2009. godine zadržano preko 575.000 proizvoda za koje je utvrđeno da su krivotvoreni i koji su kasnije uništeni pod carinskim nadzorom. Da se radilo o originalnim proizvodima, oni bi dosegli ukupnu vrijednost na tržištu u iznosu od skoro 14 milijuna Eura.

Navedene prezentacije su bile iznimno dobro posjećene, jer je, prema procjeni organizatora, štand u Avenue Mallu, koji je bio otvoren 12. veljače 2010. godine od 15:00 do 21:00 posjetilo oko 1000 građana, dok je štand u City Centru One, koji je bio otvoren 13. veljače 2010. godine od 12:00 do 20:00 sati posjetilo oko 1500 građana.

Ova akcija provedena je kao dio javne kampanje u okviru Prve hrvatske poslovne konferencije o intelektualnom vlasništvu INTELEKTIV koju su zajednički organizirali Američka gospodarska komora u Hrvatskoj i društvo Vernexo, a koja je održana 25. veljače 2010. godine u hotelu Sheraton Zagreb.



Pisane vijesti