- Objavljeno: 07.07.2015.
Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu u područnom carinskom uredu Zagreb – aluminijske ljestve, bijelo vino
Obavijest o javnom pozivu za prikupljanje pisanih ponuda za robu (aluminijske ljestve i bijelo vino) u područnom carinskom uredu Zagreb
Prikupljanje pisanih ponuda izvršiti će se do 13. srpnja 2015. godine u 12 sati u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 211/drugi kat, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
Vrsta robe izložene na javnu prodaju:
a) LOT aluminijske ljestve raznih dimenzija NOVE 253 kom - 40.380,00 kuna - jamčevina 4.038,00 kuna
b) 1.555 litara bijelog vina - 3.900,00 kuna - jamčevina 390,00 kuna
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se za svaki proizvod pojedinačno, prodaja se vrši, bez garancije, uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.
Iznosu početne prodajne cijene potrebno je uključiti davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet:
• carina 6% i PDV 25% za aluminijske ljestve
• PDV 25% za vino
Jamčevina za sudjelovanje u javnoj prodaji se uplaćuje za robu za koju se pravna osoba sukladno uvjetima objavljenim u oglasu želi natjecati na javnoj dražbi. Jamčevina se uplaćuje u gotovini na blagajni PCU Zagreb, soba 207/drugi kat, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb. O uplati jamčevine u gotovini PCU Zagreb izdaje potvrdu. Uplatu jamčevine u gotovini potrebno je izvršiti do 13. srpnja 2015. u 10 sati. Nakon uplate jamčevine s potvrdom o uplaćenoj jamčevini potrebno je u Područnom carinskom ured Zagreb, Odjelu za prodaju robe, soba 211, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb ispuniti obrazac ponude ponjeti osobnu iskaznicu i izvod iz registra tvrtki, obrta ili poljoprivrednog gospodarstva .
Telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 01 651 1643, Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to: preslika identifikacijske isprave, punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik, dokaz o izvršenoj uplati jamčevine i izvod iz registra tvrtke , obrta ili OPG.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja i do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama. O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja, te rezultate javnih ponuda objavljuje na oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik. Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.
U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.