Provedba administrativno-upravnih, informatičkih, financijsko-računovodstvenih i drugih priprema za preustroj carinske uprave

Slika /arhiva/Slike/Novosti/jhjsne_12381.jpg

Počevši s danom 1. srpnja 2012. godine Ministarstvo financija, Carinska uprava započinje postupanje u okviru novog unutarnjeg ustrojstva koje proizlazi iz odredaba Uredbe o izmjenama i dopunama Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva financija (NN, br. 67/12) i Uredbe o područjima na kojima djeluju carinarnice Ministarstva financija Carinske uprave (NN, br. 67/12).

Radi pripreme za postupanje osiguranja nakon provedbe preustroja, kao i u svrhu osiguranja nesmetanog carinskog i trošarinskog poslovanja gospodarskih subjekata, Ministarstvo financija, Carinska uprava je izdala Uputu vezano uz provedbu priprema za preustroj Carinske uprave.

Navedenom Uputom su detaljno razrađeni svi bitni administrativno-upravni, informatički, financijsko-računovodstveni i drugi aspekti vezani uz postupanje u okviru primjene propisa carinskog te trošarinskog sustava i sustava oporezivanja posebnim porezima.

S obzirom da će preustroj imati za posljedicu prestanak postojanja pojedinih ustrojstvenih oblika nadležno postupanje u predmetima upravnog, neupravnog i prekršajnog postupka, kao i u vezi s pojedinačnim pravnim aktima te ostalim postupanjima preuzimaju carinarnice, odnosno carinske ispostave i odjeljci slijednici.

U tom smislu, prilozi navedene Upute sadržavaju i Prikaz carinarnica, carinskih ispostava i carinskih odjeljaka slijednika (Prilog 1) kao i novi šifarski sustav, odnosno Pregled šifara Središnjeg ureda, carinarnica, carinskih ispostava i carinskih odjeljaka sukladno novom ustrojstvu (Prilog 2).

Uputu vezanu uz provedbu administrativno-upravnih, informatičkih, financijsko-računovodstvenih i drugih priprema za preustroj Carinske uprave s prikazom ustrojstvenih jedinica slijednika i novim šifarskim sustavom objavljujemo u cijelosti.



Pisane vijesti