Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu u Područnom carinskom uredu Zagreb

Informacije o javnom pozivu o prikupljanju pisanih ponuda za prodaju robe u područnom carinskom uredu Zagreb

Prikupljanje pisanih ponuda  izvršiti će se od  12. listopada  2015. godine od 8 do 11 sati - prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 106/prvi kat,  Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb.

Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda biti će 12.listopada 2015. godine na oglasnoj ploči  PCU Zagreb u 12 sati.

Vrsta robe  izložena na javnu prodaju, početne cijene i jamčevine
1. Aparat za varenje Decamig s priborom – početna cijena  4.320 kuna – jamčevina 432 kune
2. Miniwash (rabljeni – 2 kom. ) – početna cijena 720 kuna – jamčevina 72 kune
3. Obrađena hrastovina ( 8m3 ) – početna cijena 9.270 kuna – jamčevina 927 kuna
4. Bušilice i brusilice ( 3 kom.) – početna cijena 1.500 kuna – jamčevina 150 kuna
5. Vrata metalna i furnirana, motor za garažna vrata i pribor ( 42 kom.) – početna cijena 8.300 kuna – jamčevina 830 kuna
6. Geo tekstil ( 4.800 m3) – početna cijena 7.750 kuna – jamčevina 775 kuna
7. Sušila za ruke ( 2 kom.) – početna cijena 7.800 kuna – jamčevina 780 kuna
8. Vrećice za automobilske gume (310 kg) – početna cijena 375 kuna – jamčevina 37 kuna

Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.

Jamčevina se uplaćuje na račun PCU Zagreb IBAN  HR1810010051784500183   s pozivom na broj HR11 30007-5142-00115615,  Opis plaćanja: uplata jamčevine za robu.

Razgledavanje robe moguće uz prethodnu najavu. Roba pod red.brojem 3 i 5 nalazi se u Krapini .

Telefon za informacije o javnoj prodaji je 01 651 1643, Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb.

U prikupljanju pisanih ponuda  mogu sudjelovati pravne i fizičke osobe,  pod uvjetom da su  ispunili obrazac javne ponude  kao ponuditelji te priložili potrebne preslike dokumentacije.      

Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.

Ponuda se podnosi u pisanom obliku, u izvorniku, koji se ispunjava u Odjelu za prodaju robe  najkasnije do trenutka koji je u oglasu određen za predaju ponude.

Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude,
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba,
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ponuditelja,  za pravne osobe otisak pečata.

Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. preslika identifikacijske isprave,
2.punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine,
4. izvod iz sudskog  registra tvrtki ukoliko je kupac pravna osoba (preslik),
5.preslik uplate jamčevine.

Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama. O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje  na  oglasnoj ploči PCU Zagreb. Ponuda koja ne sadrži sve podatke  neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena. Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik. Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.

U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.  



Pisane vijesti | Javni pozivi