Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu - aluminijske ljestve, vino

Prikupljanje pisanih ponuda  izvršiti će se 15. lipnja  2015. godine od 9 - 12 sati u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 211/drugi kat,  Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb.

Vrsta robe izložene na javnu prodaju:
 
a) LOT  aluminijske ljestve raznih dimenzija NOVE 253 kom -  60.566,00 HRK - jamčevina 6.055,00 HRK
b) 1.555 litara bijelog vina - 4.976 HRK - jamčevina 500,00 HRK

Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se za svaki proizvod  pojedinačno, prodaja se vrši,  bez garancije,  uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.

Iznosu početne prodajne cijene  potrebno je uključiti davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet:

a) Aluminijske ljestve – carina 6% i PDV 25%
b) Vino – PDV 25%

Jamčevina se uplaćuje za robu za koju se pravna osoba sukladno uvjetima objavljenim u oglasu želi natjecati na javnoj dražbi.   Jamčevina se uplaćuje u gotovini na blagajni Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 207/drugi kat, Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb.  O uplati jamčevine u gotovini PCU Zagreb izdaje potvrdu. Uplatu jamčevine u gotovini potrebno je izvršiti do  15. lipnja  2015. u 11 sati.

Nakon uplate jamčevine s potvrdom o uplaćenoj jamčevini  potrebno je u Područnom carinskom ured Zagreb, Odjelu za prodaju robe, soba 211, Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb ispuniti obrazac ponude te ponijeti osobnu iskaznicu i izvod iz registra tvrtki, obrta ili poljoprivrednog gospodarstva.

Telefon za informacije o javnoj prodaji  je 01 651 1643, Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.

Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.

Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:

1. preslika identifikacijske isprave,
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine,
4. Izvod iz registra tvrtke , obrta ili OPG.

Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja i do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama. O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja, te rezultate javnih ponuda objavljuje  na  oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb.

Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.

Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.

U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.



Pisane vijesti