Prikupljanje pisanih ponuda izvršiti će se od 21. kolovoza 2015. godine u 9 sati do 27. kolovoza 2015. godine u 9 sati u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 211/drugi kat, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb. Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda biti će 27. kolovoza 2015. godine na oglasnoj ploči PCU Zagreb u 12 sati.
Vrsta robe izložena na javnu prodaju je LOT oprema cvjećarnice (košare, tegle,vate, svječnjaci , košarice, setovi tanjura, čaša, vrećice, pozivnice, čestitke…).
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave. Roba se može razgledati u Carinskom uredu Varaždin uz prethodnu najavu na telefon 01/6511-599 25.08. 2015. godine.
Iznos početne prodajne cijene (sa svim davanjima) za pisanu javnu dražbu, pri puštanju robe u slobodan promet je 8.000,00 kuna.
Visina jamčevine za sudjelovanje u javnoj prodaji iznosi 10% početne prodajne cijene, izložene na javnu prodaju – 800 kuna. Jamčevina se uplaćuje u gotovini na blagajni PCU Zagreb, soba 207/drugi kat, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb. O uplati jamčevine u gotovini PCU Zagreb izdaje potvrdu. Jamčevinu u gotovini potrebno je uplatiti do 27. kolovoza 2015. u 8 sati. Nakon uplate jamčevine s potvrdom o plaćenoj jamčevini ponuditelj odlazi u sobu 211 i ispunjava obrazac pisane ponude.
Telefon za informacije o javnoj prodaji je 01 651 1599, Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati pravne osobe, pod uvjetom da uplate oglasom određenu visinu jamčevine koja iznosi 10% početne prodajne cijene i da su ispunili obrazac javne ponude kao ponuditelji ( uplatile su jamčevinu te priložili potrebne preslike dokumentacije).
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku, u izvorniku, koji se ispunjava u Odjelu za prodaju robe najkasnije do trenutka koji je u oglasu određen za predaju ponude.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ponuditelja, a za pravne osobe otisak pečata.
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to: preslika identifikacijske isprave; punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik; dokaz o izvršenoj uplati jamčevine.
Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama. O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja. Povjerenstvo postupak nadmetanja provodi otvaranjem ponuda , o čemu sastavlja zapisnik te rezultate javnih ponuda objavljuje na oglasnoj ploči PCU Zagreb. Ponuda koja ne sadrži sve podatke neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik. Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude. U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.