Prikupljanje pisanih ponuda izvršiti će se od 08. svibnja 2015. godine u 9 sati do 12. svibnja 2015. godine u 9 sati u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 211/drugi kat, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda biti će 12. svibnja 2015. godine na oglasnoj ploči PCU Zagreb u 12 sati.
Vrsta robe izložena na javnu prodaju je kava Amigos caffe qualita extra bar per distributori automatici 180 kg (rok uporabe 12.08.2016.).
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave
Iznos početne prodajne cijene za usmenu javnu dražbu, pri puštanju robe u slobodan promet je 7.200,00 kuna.
Visina jamčevine za sudjelovanje u javnoj prodaji iznosi 10% početne prodajne cijene – 720,00 kuna.
Jamčevina se uplaćuje u gotovini na blagajni Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 207/drugi kat, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb. O uplati jamčevine u gotovini PCU Zagreb izdaje potvrdu. Jamčevinu u gotovini potrebno je uplatiti do 12.svibnja 2015. u 8 sati. Nakon uplate jamčevine s potvrdom o plaćenoj jamčevini ponuditelj odlazi u soba 211. i ispunjava obrazac pisane ponude.
Telefon za informacije o javnoj prodaji je 01 651 1643, Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati pravne osobe, pod uvjetom da uplate oglasom određenu visinu jamčevine koja iznosi 10% početne prodajne cijene i da su ispunili obrazac javne ponude kao ponuditelji ( uplatile su jamčevinu te priložili potrebne preslike dokumentacije).
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku, u izvorniku, koji se ispunjava u Odjelu za prodaju robe najkasnije do trenutka koji je u oglasu određen za predaju ponude.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude,
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba,
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ponuditelja, a za pravne osobe otisak pečata.
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to: preslika identifikacijske isprave; punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik i dokaz o izvršenoj uplati jamčevine.
Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama. O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja. Povjerenstvo postupak nadmetanja provodi otvaranjem ponuda , o čemu sastavlja zapisnik te rezultate javnih ponuda objavljuje na oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb. Ponuda koja ne sadrži sve podatke neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik. Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude. U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.