Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu Područnog carinskog ureda Zagreb, razna roba, 14.03.- 28.03.2017.

  • Slika /dokumenti/Drazbe/4820/20170216_112246.jpg
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika

Povjerenstvo za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o postupanju s oduzetom i ustupljenom robom (NN 100/16) ovim putem poziva zainteresirana trgovačka društva, obrtnike i fizičke osobe za dostavom pisanih ponuda za različitu stranu robu.

1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU

            415-01/17-02/76 – III PRODAJA

2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE

Prikupljanje pisanih ponuda izvršiti će se od 14. ožujka 2017. godine do 28. ožujka 2017. godine u 0930 sati. Javno čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 211 u 0945 sati, Ave. Dubrovnik 11, 10000 Zagreb. Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda biti će 28. ožujka 2017. godine na mrežnim stranicama Carinske uprave.

3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA JAVNU PRODAJU, POČETNE CIJENE I JAMČEVINE U KUNAMA

Naziv robe: TBR Početna cijena Jamčevina % UKUPNO
Lot 1 okviri za slike 4414009000 3.600,00 360,00 0 4.500,00
Lot 2 ugostiteljski gril roštilj 8516607000 2.200,00 220,00 2,7 2.824,25
Lot 3 dijelovi pečenjara 8516900099 1.300,00 130,00 2,7 1.668,87
Lot 4 INOX ograda 7308909800 7.500,00 750,00 0 9.375,00
Lot 5 IT oprema 8517700000 12.500,00 1.250,00 0 15.625,00
 

Napomena: Kada se upisuje ponuda - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene. U tablici su ispisani radi orijentacije: jamčevina, stopa carine te ukupna vrijednost sa davanjima koja se plaća za predmetnu robu.

Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da u slučaju potrebe ishodi potrebne dozvole ili isprave.

Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00007617.

Razgledavanje robe moguće od 24. do 27. ožujka  u vremenu od 1000-1100 sati uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 01 6511 592, Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Ave.Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.

4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

U prikupljanju pisanih ponuda  mogu sudjelovati PRAVNE OSOBE, a FIZIČKE OSOBE  za robu koja je primjerena količinama osobnoj uporabi: ugostiteljski gril roštilj, dijelovi pečenjare i INOX ograda pod uvjetom da su ispunili obrazac javne ponude kao ponuditelji te priložili potrebne preslike dokumentacije.

5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA

Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.

Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom  “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda  415-01/17-02/76" na adresu Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Ave.Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb.

Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:

 1. podatke o podnositelju ponude
 2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
 3. roba za koju se daje ponuda
 4. visinu ponuđene cijene
 5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
 6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine

Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:

 1. presliku identifikacijske isprave
 2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
 3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
 4. izvod iz sudskog  registra tvrtki
 5. preslika uplate jamčevine

Rok za podnošenje ponuda je utorak 14. ožujka 2017. u 0930 sati.

Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.

Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.

U slučaju dvije ili više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla.

Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.

Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude. Kupac je dužan u roku od tri dana od dana primitka obavijesti odnosno od zaključenja javne prodaje uplatiti iznos kupovnine (ostvarena prodajna cijena) kao i iznos pripadajućih davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet.