Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda, za robu Područnog carinskog ureda Split – 3. krug – osobno vozilo ŠKODA OCTAVIA, 15.01. – 23.01.2021.
Povjerenstvo za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Split ovim putem poziva zainteresirana trgovačka društva i fizičke osobe za dostavom pisanih ponuda za osobno vozilo ŠKODA OCTAVIA.
1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
415-01/20-02/476
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda izvršit će se od 15.siječnja 2021. godine do 23. siječnja 2021. godine u 1000 sati.
Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti u prostorijama Područnog carinskog ureda Split 23. siječnja 2021. godine u 1015 sati, Kopilica 47a, 21000 Split.
Rezultat prikupljanja javnih ponuda bit će objavljen na mrežnim stranicama Carinske uprave.
3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA JAVNU PRODAJU, POČETNE CIJENE I JAMČEVINE
- Vozilo se nalazi u Splitu, Kopilica 47A
- Osobno vozilo ŠKODA OCTAVIA, broj šasije: TMBCS21Z782155032, vrsta motora: diesel, godina proizvodnje: 2008., država pripadnosti: Hrvatska.
Početna cijena: 21.337,00,00 HRK
Jamčevina: 10 % 2.133,70 HRK
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Split, broj IBAN HR541001005 1784500214 model HR11 uz poziv na broj 80004-7102-00047620 (za pravne osobe) i broj 80004-7153-00047620 (za fizičke osobe).
Prikupljanje pisanih ponuda provodi se po modelu „viđeno kupljeno, bez garancije“.
Razgledavanje robe moguće uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 021 316 145, Područni carinski ured Split, Odjel prodaje robe, Kopilica 47a, Split.
4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
Ponude mogu podnijeti pravne i fizičke osobe.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom: “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda 415-01/20-02/476“, na adresu Područni carinski ured Split, Kopilica 47a, 21000 Split.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
-O podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te telefonski broj ovlaštene osobe),
-Oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba,
-Visinu ponuđene cijene,
-O broju računa za potrebe povrata iznosa jamčevine,
-Potpis ponuditelja i otisak pečata, ako se radi o pravnoj osobi.
Uz ponudu moraju biti priložene:
-Preslika identifikacijske isprave,
-Punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
-Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine,
-Izjavu o prihvaćanju svih uvjeta iz oglasa.
Rok za podnošenje ponuda je 23. siječnja 2021. u 10:00 sati.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka.
Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo će odabrati ponudu koja je ranije pristigla.