Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu Područnog carinskog ureda Split – 1. krug – plovilo, tip gliser, imena SCORPIO II 21. – 29.01.2019.

Povjerenstvo  za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Split ovim putem poziva zainteresirana trgovačka društva, obrtnike i fizičke osobe za dostavom pisanih ponuda za plovilo.

1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU  

      415-01/19-02/9

2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE

Prikupljanje pisanih ponuda izvršiti će se od 21. siječnja do 29. siječnja 2019. godine u 1000 sati. Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti 29.01.2019. godine u prostorijama Područnog carinskog ureda Split, Odjela prodaje robe, Kopilica 47a, Split u 10,15 sati.

Rezultat prikupljanja javnih ponuda biti će objavljen na mrežnim stranicama Carinske uprave.

3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA JAVNU PRODAJU, POČETNE CIJENE I JAMČEVINE

Plovilo, tip  gliser, oznake „N 20061“, imena SCORPIO II, dužine 6,70 m, širine 2,50 m, godine proizvodnje 1990., bez motora, država pripadnosti Austrija, država pripadnosti Austrija.
Plovilo je smješteno u Marini Frapa, Uvala Soline bb, Rogoznica.
 
Početna cijena: 12.000,00 HRK (u cijenu nije uključena stopa carine od 1,7% i PDV od 25%)
Jamčevina: 10 %   1.200,00 HRK
 
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije.
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Split, broj IBAN HR541001005 1784500214 model HR11 uz poziv na broj 80004-7102-00000919 (za pravne osobe) i broj 80004-7153-00000919 (za fizičke osobe).
Razgledavanje robe moguće uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji  tel: 021 316 145,  Područni carinski ured Split, Odjel za prodaju robe,  Kopilica 47a, Split.  

4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

Ponude mogu podnijeti pravne i fizičke osobe.

Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda  415-01/19-02/9“, na adresu Područni carinski ured Split, Odjel za prodaju robe, Kopilica 47a, Split.

Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:

- o podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime, te telefonski broj ovlaštene osobe)
- oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
- visinu ponuđene cijene
- o broju računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
- potpis ponuditelja i otisak pečata, ako se radi o pravnoj osobi

Uz ponudu moraju biti priložene:

- preslika identifikacijske isprave
- punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
- dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
- izjavu o prihvaćanju svih uvjeta iz oglasa
 
Rok za podnošenje ponuda je 29. siječnja 2019. u 10:00 sati.

Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.

O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.

Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.

Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.

Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.

Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo će odabrati ponudu koja je ranije pristigla.