Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu Područnog carinskog ureda Split – 1. krug - plovilo ARDUMAN YACHT, 23.03.-31.03.2017.

Povjerenstvo za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Split ovim putem poziva zainteresirana trgovačka društva, obrtnike i fizičke osobe za dostavom pisanih ponuda za plovilo.

1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU   

      415-01/17-02/132

2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE

Prikupljanje pisanih ponuda izvršiti će se od 23. ožujka do 31. ožujka 2017. godine u 1000 sati. Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti u prostorijama Područnog carinskog ureda Split u 1015 sati, Kopilica 47a,  21000 Split.
Rezultat prikupljanja javnih ponuda biti će objavljen na mrežnim stranicama Carinske uprave.

3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA JAVNU PRODAJU, POČETNE CIJENE I JAMČEVINE

ARDUMAN YACHT, dužine 9,45 m, sa motorom Yanmar 2QM20 snage 20 ks, 1977. godina.

Početna cijena: 15.000,00 HRK (uključena stopa carine od 1,7% i PDV od 25%)

Jamčevina: 10 %   1.500,00 HRK

Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije.

Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Split, broj IBAN HR541001005 1784500214 model HR11 uz poziv na broj 80004-7102-00013217 (za pravne osobe) i broj 80004-7153-00013217 (za fizičke osobe).

Razgledavanje robe moguće uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji  tel: 021 316 145, Područni carinski ured Split, Odjel za prodaju robe,  Kopilica 47a, 21000 Split.  

4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

Ponude mogu  podnijeti pravne i fizičke osobe.

Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda  415-01/17-02/132“, na adresu Područni carinski ured Split, Kopilica 47a, 21000 Split.

Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:

- O podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te telefonski broj ovlaštene osobe)
- Oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
- Visinu ponuđene cijene
- O broju računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
- Potpis ponuditelja i otisak pečata, ako se radi o pravnoj osobi

Uz ponudu moraju biti priložene:

- Preslika identifikacijske isprave
- Punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
- Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
- Izjavu o prihvaćanju svih uvjeta iz oglasa

Rok za podnošenje ponuda je petak 31. ožujka 2017. u 10:00 sati.

Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.

O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.

Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.

Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.

Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.

Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo će odabrati ponudu koja je ranije pristigla.