Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda , za robu Područnog carinskog ureda Split – 1. krug – osobno motorno vozilo RENAULT MEGAN

U razdoblju od 19. lipnja do 27. lipnja 2017. godine u 10ºº sati obavit će se prikupljanje pisanih ponuda (1. javna prodaja) za osobno motorno vozilo RENAULT MEGAN od ovršenika Klasić Slavko, OIB 08067330568, za dug s kamatama u iznosu od 12.433,28 kuna prema rješenju Klasa: UP/I-415-06/17-02/58, Ur.broj: 513-02-1451/2-17-3 od 22. veljače 2017. godine i troškovima ovrhe.   

Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti u prostorijama Područnog carinskog ureda Split 27. lipnja 2017. godine u 1015 sati, Kopilica 47a,  21000 Split.

Javnoj prodaji izložit će se sljedeći predmeti:

 
Redni broj  
VRSTA I OPIS PREDMETA
 
Procjena vrijednosti u kunama
1. RENAULT MEGAN 1.5 DCI, 2003. g., br.šasije VF1BM0F0528771794 13.000,00
 

Jamčevina: 20 %   2.600,00 HRK
(Napomena: jamčevina se neće vratiti kupcu/najpovoljnijem ponuđaču u slučaju ako isti ne uplati kupovninu odnosno odustane od kupnje)

Motorno vozilo se ne može prodavati za iznos manji od 2/3 iskazane početne cijene za prvu prodaju.
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije.

Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Split, broj IBAN HR541001005 1784500214 model HR11 uz poziv na broj 80004-7102-00034417 (za pravne osobe) i broj 80004-7153-00034417 (za fizičke osobe).
Razgledavanje robe (vozilo se nalazi na otoku Ugljanu, Donje Selo 13) moguće uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji  tel: 021 316 145, Područni carinski ured Split, Odjel za prodaju robe,  Kopilica 47a, 21000 Split.  

UVIJETI SUDJELOVANJA  ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

Ponude mogu  podnijeti pravne i fizičke osobe.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda  415-01/17-02/344“, na adresu Područni carinski ured Split, Kopilica 47a, 21000 Split.

Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:

  • O podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te telefonski broj ovlaštene osobe)
  • Oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
  • Visinu ponuđene cijene
  • O broju računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
  • Potpis ponuditelja i otisak pečata, ako se radi o pravnoj osobi

Uz ponudu moraju biti priložene:

  • Preslika identifikacijske isprave
  • Punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
  • Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
  • Izjavu o prihvaćanju svih uvjeta iz oglasa

Rok za podnošenje ponuda je utorak 27. lipnja 2017. u 10:00 sati.

Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.

Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.

Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.

Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.

Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo će odabrati ponudu koja je ranije pristigla.