Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu Područnog carinskog ureda Rijeka – presvlake od tkanine
1. REDNI BROJ I GODINA OGLAŠENOG POSTUPKA PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA:
PCU Rijeka - 9/2017, III prodaja
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE RAZNE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda izvršiti će se od petka 15. rujna 2017. u 9:00 sati do ponedjeljka 02. listopada 2017. godine u 9:00 sati. Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti dana 02. listopada 2017. godine u 09:15 sati u prostorijama Područnog carinskog ureda Rijeka, I kat, Riva Boduli 9, 51000 Rijeka.
3. VRSTA ROBE IZLOŽENE ZA JAVNU PRODAJU
Presvlake od tkanine za garnituru Gala 04, Gala 11 i Scarlet 01, ukupno 3 kompleta, u dijelovima
Prikupljanje pisanih ponuda provodi se za ukupnu količinu, a prodaja se vrši po sistemu “viđeno – kupljeno” bez garancije uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.
4. IZNOS POČETNE PRODAJNE CIJENE ZA JAVNU PRODAJU PRIKUPLJANJEM PISANIH PONUDA I VISINA JAMČEVINE
Cijena za presvlake za tkanine u trećoj prodaji iznosi 150,00 HRK (slovima: stopedeset kuna) s uključenom carinom i PDV, jamčevina iznosi 15,00 HRK, što iznosi 10% od početne prodajne cijene presvlaka za tkanine.
Uplata jamčevine vrši se na evidetni račun Područnog carinskog ureda Rijeka HR 93 100 1005 178 4500 191, model HR11, poziv na broj 60003-7277-00003117.
Do čitanja ponuda uplata jamstva mora biti evindetirana u računalnom sustavu carinske uprave. Ponuditelji mogu iznos jamstva uplatiti i u gotovini na blagajni Područnog carinskog ureda Rijeka. Isti će im biti vraćen odmah po završetku pregleda i ocjene ponuda.
5. PODNOŠENJE PONUDA
Ponude mogu podnijeti pravne i fizičke osobe.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečačenim omotnicama s napomenom “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda broj 9/2017” na adresu Područni carinski ured Rijeka, Riva Boduli 9, 51000 Rijeka ili na obrascu ponude koja se može dobiti u Odjelu za prodaju robe Područnog carinskog ureda Rijeka, soba 29, treći kat, telefon 051/525-134.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
-
O podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime I prezime te telefonski broj ovlaštene osobe,
-
Oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
-
O robi za koju se daje ponuda
-
Visinu ponuđene cijene
-
O broju računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
-
Popis priloga uz ponudu
-
Potpis ponuditelja i otisak pečata, ako se radi o pravnoj osobi
Uz ponudu moraju biti priložene:
-
Preslika identifikacijske isprave
-
Punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
-
Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
-
Izjavu o prihvaćanju svih uvjeta iz oglasa
Rok za podnošenje ponuda je ponedjeljak 02.10.2017. u 09:00 sati.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama. O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude. Odabrani ponuditelj kao kupac obaviještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo će odabrati ponudu koja je ranije pristigla.