Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu Područnog carinskog ureda Rijeka – masažeri ATLAS PROFILAX, 20.06.-05.07.2017.
1. REDNI BROJ I GODINA OGLAŠENOG POSTUPKA PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA:
PCU Rijeka - 7/2017, III prodaja
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE RAZNE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda izvršiti će se od srijede 20. lipnja 2017. u 9:00 sati do srijede 5. srpnja 2017. godine u 9:00 sati. Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti dana 05. srpnja 2017. godine u 09:15 sati u prostorijama Područnog carinskog ureda Rijeka, četvrti kat, Riva Boduli 9, 51000 Rijeka.
3. VRSTA ROBE IZLOŽENE ZA JAVNU PRODAJU
Masažeri rabljeni ATLAS PROFILAX, 7 kom
Prikupljanje pisanih ponuda provodi se za ukupnu količinu, a prodaja se vrši po sistemu “viđeno – kupljeno” bez garancije uz obavezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.
4. IZNOS POČETNE PRODAJNE CIJENE ZA JAVNU PRODAJU PRIKUPLJANJEM PISANIH PONUDA I VISINA JAMČEVINE
Početna cijena za masažere iznosi 4.165,00 kn (slovima: četiri tisuće sto šezdeset pet kuna) s uključenom carinom i PDV-om, jamčevina iznosi 416,50 kn, što iznosi 10% početne prodajne cijene masažera
Uplata jamčevine vrši se na evidetni račun Područnog carinskog ureda Rijeka HR 93 100 1005 178 4500 191, model HR11, poziv na broj 60003-7277-00103212.
Do početka pregleda i ocjene ponuda uplata jamstva mora biti evindetirana u računalnom sustavu carinske uprave. Ponuditelji mogu iznos jamstva uplatiti i u gotovini na blagajni Područnog carinskog ureda Rijeka. Isti će im biti vraćen odmah po završetku pregleda i ocjene ponuda.
5. PODNOŠENJE PONUDA
Za robu ponude mogu podnijeti pravne i fizičke osobe- obrtnici.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečačenim omotnicama s napomenom “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda broj 7/2017” na adresu Područni carinski ured Rijeka, Riva Boduli 9, 51000 Rijeka ili na obrascu ponude koja se može dobiti u Odjelu za prodaju robe Područnog carinskog ureda Rijeka, soba 29, treći kat.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
-
O podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te telefonski broj ovlaštene osobe)
-
Oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
-
O robi za koju se daje ponuda
-
Visinu ponuđene cijene
-
O broju računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
-
Popis priloga uz ponudu
-
Potpis ponuditelja i otisak pečata, ako se radi o pravnoj osobi
Uz ponudu moraju biti priložene:
-
Preslika identifikacijske isprave
-
Punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
-
Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
-
Izjavu o prihvaćanju svih uvjeta iz oglasa
Rok za podnošenje ponuda je ponedjeljak 05.07.2017. u 09:00 sati.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama. O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude. Odabrani ponuditelj kao kupac obaviještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo će odabrati ponudu koja je ranije pristigla.