Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu Područnog carinskog ureda Rijeka – masažeri ATLAS PROFILAX, 20.06.-05.07.2017.

  • Slika /dokumenti/Drazbe/5108/DSCN0017.JPG
  • Slika
  • Slika

1. REDNI BROJ I GODINA OGLAŠENOG POSTUPKA PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA:

PCU Rijeka - 7/2017,  III prodaja

2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE RAZNE ROBE

Prikupljanje pisanih ponuda izvršiti će se od srijede 20. lipnja 2017. u 9:00 sati do srijede 5. srpnja 2017. godine u 9:00 sati. Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti dana 05. srpnja 2017. godine u 09:15 sati  u prostorijama Područnog carinskog ureda Rijeka, četvrti kat,  Riva Boduli 9,  51000 Rijeka.

3. VRSTA ROBE IZLOŽENE ZA JAVNU PRODAJU

Masažeri rabljeni ATLAS PROFILAX, 7 kom

Prikupljanje pisanih ponuda provodi se za ukupnu količinu, a prodaja se vrši po sistemu “viđeno – kupljeno” bez garancije uz obavezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.

4. IZNOS POČETNE PRODAJNE CIJENE ZA JAVNU PRODAJU PRIKUPLJANJEM PISANIH PONUDA I VISINA JAMČEVINE

Početna cijena za masažere iznosi 4.165,00 kn (slovima: četiri tisuće sto šezdeset pet kuna) s uključenom carinom i PDV-om, jamčevina iznosi 416,50 kn, što iznosi  10% početne prodajne cijene masažera

Uplata jamčevine vrši se na evidetni račun Područnog carinskog ureda Rijeka HR 93 100 1005 178 4500 191, model HR11, poziv na broj 60003-7277-00103212.

Do početka pregleda i ocjene ponuda uplata jamstva mora biti evindetirana u računalnom sustavu carinske uprave. Ponuditelji mogu iznos jamstva uplatiti i u gotovini na blagajni  Područnog carinskog ureda Rijeka. Isti će im biti vraćen odmah po završetku pregleda i ocjene ponuda.

5. PODNOŠENJE PONUDA

Za robu ponude mogu podnijeti pravne i fizičke osobe- obrtnici.

Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečačenim omotnicama s napomenom “Ne otvaraj  - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda broj 7/2017” na adresu Područni carinski ured Rijeka, Riva Boduli 9, 51000 Rijeka ili na  obrascu ponude koja se može dobiti u Odjelu za prodaju robe Područnog carinskog ureda Rijeka, soba 29, treći kat.

Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:

  1. O podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te telefonski broj ovlaštene osobe)

  2. Oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba

  3. O robi za koju se daje ponuda

  4. Visinu ponuđene cijene

  5. O broju računa za potrebe povrata iznosa jamčevine

  6. Popis priloga uz ponudu

  7. Potpis ponuditelja i otisak pečata, ako se radi o pravnoj osobi

Uz ponudu moraju biti priložene:

  1. Preslika identifikacijske isprave

  2. Punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik

  3. Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine

  4. Izjavu o prihvaćanju svih uvjeta iz oglasa

Rok za podnošenje ponuda je ponedjeljak 05.07.2017. u 09:00 sati.

Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama. O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.  

Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.

Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude. Odabrani ponuditelj kao kupac obaviještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.

Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom  Povjerenstvo će odabrati ponudu koja je ranije pristigla.