Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za raznu stranu robu Područnog carinskog ured Zagreb, 19.1.-31.1.2018.

Povjerenstvo za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o postupanju s oduzetom i ustupljenom robom (NN 100/16) ovim putem poziva zainteresirana trgovačka društva i obrtnike za dostavom pisanih ponuda za sljedeću stranu robu.

1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU

   415-01/18-02/37 – I PRODAJA

2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE

Prikupljanje pisanih ponuda provodit će se od 19. siječnja do 31. siječnja 2018. godine do 9:20 sati. Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršiti će se u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 211 u 09:30 sati, Ave. Dubrovnik 11, 10000 Zagreb. Objava rezultata prikupljanja pisanih ponuda biti će 31. siječnja 2018. godine na mrežnim stranicama Carinske uprave.

3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA JAVNU PRODAJU, POČETNE CIJENE I JAMČEVINE U KUNAMA

Naziv robe:

TBR

Početna cijena (kn)

Jamčevina (kn)

%

UKUPNO

Lot 1 Vijci i zakovice (28
paleta)

7318230090

150.000,00

15.000,00

3,7

194.437,50

Lot 2 Pneumatski pištolji za drvo (8 kom)

8467190000

4.000,00

400,00

1,7

5.085,00

Lot 3 Dijelovi nadzornog sistema (5 koleta)

8521900020

600,00

60,00

10,4

828,00

Lot 4 Elektronička oprema (9 kom)

8537109899

3.000,00

300,00

2,1

3.828,75

Lot 5 Ručke za namještaj i pribor(3672 kom)

8302420090

7.000,00

700,00

2,7

8.986,25

Lot 6 Municija za ubijanje stoke (7500 kom)

9306309000

2.500,00

250,00

2,7

3.209,38

Lot 7 Kompresori za ugradnju u auto klime (5 kom)

8414308920

1.000,00

100,00

2,2

1.277,50

Lot 8 Rabljeni građevinski strojevi (5 kom)

8207509000

10.000,00

1.000,00

2,7

12.837,50

Lot 9 Ruteri i pribor (3 kolete)

8517620000

800,00

80,00

0

1.000,00

Lot 10 Stroj za brojanje kovanica (1 kom)

8472901000

3.500,00

350,00

1,1

4.423,13

Napomena: Kada se upisuje ponuda  - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene. U tablici su ispisani radi orijentacije : jamčevina, stopa carine te ukupna vrijednost sa davanjima koja se plaća za predmetnu robu.
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da u slučaju potrebe ishodi potrebne dozvole ili isprave.
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00003718, ili u gotovini na blagajni Područnog carinskog ureda, soba 207.
Razgledavanje robe moguće u ponedjeljak 29. siječnja  u vremenu od 12-13 sati uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 01 6511 592, Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Ave. Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.

4. UVJETI SUDJELOVANJA  ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

U prikupljanju pisanih ponuda  mogu sudjelovati PRAVNE OSOBE, a FIZIČKE OSOBE za robu koja je primjerena za osobnu uporabu i to lot br. 3, lot br.4, lot br. 9 i lot br 10.

5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA

Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom  “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda    415-01/18-02/37  na adresu Područni carinski ured Zagreb , Odjel za prodaju robe,  Ave. Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb.

Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine

Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave,
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog  registra tvrtki

Rok za podnošenje ponuda je  31. siječanj 2018. godine do 09:20 sati, a ponude pristigle nakon tog roka smatrat će se da nisu niti podnesene.
 
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
U slučaju dvije ili više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla.
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude. Kupac je dužan u roku od tri dana od dana primitka obavijesti odnosno od zaključenja javne prodaje uplatiti iznos kupovnine (ostvarena prodajna cijena) kao i iznos pripadajućih davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet.