Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za raznu stranu robu Područnog carinskog ured Zagreb, 19.1.-31.1.2018.
Povjerenstvo za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o postupanju s oduzetom i ustupljenom robom (NN 100/16) ovim putem poziva zainteresirana trgovačka društva i obrtnike za dostavom pisanih ponuda za sljedeću stranu robu.
1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
415-01/18-02/37 – I PRODAJA
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda provodit će se od 19. siječnja do 31. siječnja 2018. godine do 9:20 sati. Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršiti će se u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, soba 211 u 09:30 sati, Ave. Dubrovnik 11, 10000 Zagreb. Objava rezultata prikupljanja pisanih ponuda biti će 31. siječnja 2018. godine na mrežnim stranicama Carinske uprave.
3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA JAVNU PRODAJU, POČETNE CIJENE I JAMČEVINE U KUNAMA
Naziv robe: |
TBR |
Početna cijena (kn) |
Jamčevina (kn) |
% |
UKUPNO |
Lot 1 Vijci i zakovice (28 |
7318230090 |
150.000,00 |
15.000,00 |
3,7 |
194.437,50 |
Lot 2 Pneumatski pištolji za drvo (8 kom) |
8467190000 |
4.000,00 |
400,00 |
1,7 |
5.085,00 |
Lot 3 Dijelovi nadzornog sistema (5 koleta) |
8521900020 |
600,00 |
60,00 |
10,4 |
828,00 |
Lot 4 Elektronička oprema (9 kom) |
8537109899 |
3.000,00 |
300,00 |
2,1 |
3.828,75 |
Lot 5 Ručke za namještaj i pribor(3672 kom) |
8302420090 |
7.000,00 |
700,00 |
2,7 |
8.986,25 |
Lot 6 Municija za ubijanje stoke (7500 kom) |
9306309000 |
2.500,00 |
250,00 |
2,7 |
3.209,38 |
Lot 7 Kompresori za ugradnju u auto klime (5 kom) |
8414308920 |
1.000,00 |
100,00 |
2,2 |
1.277,50 |
Lot 8 Rabljeni građevinski strojevi (5 kom) |
8207509000 |
10.000,00 |
1.000,00 |
2,7 |
12.837,50 |
Lot 9 Ruteri i pribor (3 kolete) |
8517620000 |
800,00 |
80,00 |
0 |
1.000,00 |
Lot 10 Stroj za brojanje kovanica (1 kom) |
8472901000 |
3.500,00 |
350,00 |
1,1 |
4.423,13 |
Napomena: Kada se upisuje ponuda - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene. U tablici su ispisani radi orijentacije : jamčevina, stopa carine te ukupna vrijednost sa davanjima koja se plaća za predmetnu robu.
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da u slučaju potrebe ishodi potrebne dozvole ili isprave.
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00003718, ili u gotovini na blagajni Područnog carinskog ureda, soba 207.
Razgledavanje robe moguće u ponedjeljak 29. siječnja u vremenu od 12-13 sati uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 01 6511 592, Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Ave. Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE OSOBE, a FIZIČKE OSOBE za robu koja je primjerena za osobnu uporabu i to lot br. 3, lot br.4, lot br. 9 i lot br 10.
5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda 415-01/18-02/37 na adresu Područni carinski ured Zagreb , Odjel za prodaju robe, Ave. Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave,
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki
Rok za podnošenje ponuda je 31. siječanj 2018. godine do 09:20 sati, a ponude pristigle nakon tog roka smatrat će se da nisu niti podnesene.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
U slučaju dvije ili više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla.
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude. Kupac je dužan u roku od tri dana od dana primitka obavijesti odnosno od zaključenja javne prodaje uplatiti iznos kupovnine (ostvarena prodajna cijena) kao i iznos pripadajućih davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet.