IV. neposredna pogodba pisanim ponudama za plovilo pri Područnom carinskom uredu Rijeka - Bayliner 2855 Ciera “Yana”, 15.01. – 25.01.2021.
1. REDNI BROJ I GODINA POD KOJIM JE OGLAŠENA JAVNA PRODAJA U PODRUČNOM CARINSKOM UREDU RIJEKA:
- neposredna pogodba pisanim ponudama br. 12/19
2. PREDMET PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA ZA NEPOSREDNU POGODBU:
Motorno plovilo Bayliner 2855 Ciera - „Yana“
- godina proizvodnje: 1997.
- dužina: 8,90 m, širina 2,92 m
- ugrađeni motor marke MerCruiser 242,70 kW
Plovilo se nalazi u ACI marini Supetarska Draga na Rabu na suhom vezu, u zapuštenom je stanju i nije korišteno nekoliko godina.
Prodaja se vrši po sistemu “viđeno – kupljeno” bez garancije uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave ukoliko je to potrebno.
Roba se može pogledati uz prethodnu najavu Odjelu za prodaju robe Područnog carinskog ureda Rijeka na tel. 051/525-134, u radnim danima od 07.30 do 15.30 sati.
3. IZNOS POČETNE PRODAJNE CIJENE ZA JAVNU PRODAJU NEPOSREDNOM POGODBOM:
Početna pojedinačna vrijednost za motornu brodicu iznosi =49.932,73 HRK, bez davanja koja se plaćaju pri uvozu robe.
Ponuđena cijena pisanom ponudom kod neposredne pogodbe ne smije biti manja od 50% navedene početne vrijednosti.
4. VRSTA DAVANJA KOJE SE PLAĆA PRI PUŠTANJU ROBE U SLOBODAN PROMET:
Na postignutu pojedinačnu cijenu obračunava se carina od 1,7% i PDV od 25%.
Porez na stjecanje ili bilo kakve druge pristojbe plaća kupac.
5. PODNOŠENJE PONUDA:
Neposrednoj pogodbi pisanim ponudama mogu sudjelovati pravne i fizičke osobe.
6. MJESTO I VRIJEME PREDVIĐENO ZA RAZGLEDANJE ROBE
Plovilo se nalazi na vezu u ACI marina Supetarska Draga na Rabu.
Upis plovila u Hrvatski registar plovila:
- osoba koja na javnoj dražbi kupi jedno od navedenih plovila, a koje je prethodno bilo upisano u upisnik države članice EU, u svrhu utvrđivanja tehničke prihvatljivosti za upis u upisnik brodova, treba se javiti HRB-u koji će provesti ocjenu sukladnosti plovila sa zahtjevima Pravilnika o brodicama, čamcima i jahtama, te ukoliko je sve u redu, izdati Potvrdu o ispitivanju koja predstavlja dostatni dokument za upis plovila u upisnik;
- osoba koja na javnoj dražbi kupi plovilo koje nije bilo upisano u upisnik države članice EU, u svrhu tehničke prihvatljivosti treba provesti postupak ocjene sukladnosti nakon gradnje (PCA) kod jednog od prijavljenih tijela iz NANDO baze Europske unije, nakon provedenog PCA postupka prijavljeno tijelo izdaje Potvrdu o ispitivanju te pod svojom odgovornošću pločicu na kojoj se nalazi CE oznaka. Na taj način plovilo postaje prihvatljivo za upis u upisnik.
7. MJESTO I UPUTA PROVOĐENJA NEPOSREDNE POGODBE PRIKUPLJANJEM PISANIH PONUDA:
Pisane ponude dostavite preporučenom poštom ili dostavom na obrascu ponude u prilogu oglasa najkasnije do 25. siječnja 2021. u 9.00 sati na adresu:
Područni carinski ured Rijeka,
Riva Boduli 9,
51000 Rijeka
Napomena:
“za podaju br. 12/19 Bayliner”
Čitanje pristiglih ponuda za IV. neposrednu pogodbu pisanim ponudama bit će
25. siječnja 2021. u 10:00 sati, soba br. 13
Oglas za prodaju je objavljen na web www.carina.gov.hr link „dražbe“ od 15. do 25. siječnja 2021.
Za prodaju neposrednom pogodbom pisanim ponudama ponuditelji moraju uz ponudu priložiti:
- Presliku identifikacijske isprave
- Punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
- Izvod iz sudskog registra za tvrtke
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka neposredne pogodbe Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu.
Neće se prihvatiti ponuda koja ne sadrži sve tražene podatke i smatrati će se da nije podnesena.
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi neposredne pogodbe pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim i/ili e-poštom osim ukoliko je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo će odabrati ponudu koja je ranije pristigla.
Kupac preuzima obvezu plaćanja troškova smještaja plovila nakon 7 (sedam) dana od dana kupnje na javnoj prodaji.
Obrazac ponude nalazi se u prilogu oglasa ili se može dobiti u Odjelu za prodaju robe Područnog carinskog ureda Rijeka, soba 13, drugi kat, tel. 051/525-134, ili traženjem na e- mail:
- robert.spiljak@carina.hr
- goran.loncaric@carina.hr
8. NAČIN OBAVJEŠTAVANJA PONUDITELJA O PROVEDBI NEPOSREDNE POGODBE PISANIM PONUDAMA I ODABIRU NAJPOVOLJNIJE PONUDE
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave, www.carina.gov.hr (link „dražbe“) i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi neposredne pogodbe pisanim ponudama i odabiru najpovoljnije ponude.
9. ROK I NAČIN PLAĆANJA TE UVJETI PREUZIMANJA ROBE
Kupac je dužan u roku od 3 (tri) dana od primitka obavijesti odnosno od javne objave uplatiti iznos kupovnine (ostvarene prodajne cijene) te uplatiti iznos pripadajućih davanja na kupovninu, koja su navedena za puštanje robe u slobodan promet.
Uplata ukupne postignute cijene vrši se na evidentni račun:
Ministarstva financija, Područnog carinskog ureda Rijeka
IBAN: HR 9310010051784500191,
Model: HR11,
Poziv na broj za fizičke osobe: 60003-7170-00001219
Poziv na broj za pravne osobe: 60003-7129-00001219
Po ispunjenju obveza kupcu će se izdati odgovarajuća potvrda o provedenoj neposrednoj pogodbi.
Svi troškove nakon preuzimanja plovila, padaju na kupca.