II Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda, za robu Područnog carinskog ureda Zagreb, 23.05.-01.06.2018.

Povjerenstvo za preuzimanju, smještaj, čuvanje, procjenu vrijednosti, prodaju, besplatnu dodjelu i uništavanje oduzetih predmeta  Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o načinu postupanja s predmetima oduzetim u prekršajnim postupcima koji su postali vlasništvo RH (NN 38/14 i 60/14) ovim putem poziva zainteresirane pravne i fizičke osobe za dostavom pisanih ponuda za sljedeću domaću robu.

1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU

   415-01/18-02/303

2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE

Prikupljanje pisanih ponuda  provodit će se od 23. svibnja  do 1. lipnja 2018. godine do 920 sati. Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršiti će se u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb, soba 211, u 0930 sati.  Objava rezultata prikupljanja pisanih ponuda biti će 1. lipnja 2018. godine na oglasnoj ploči  P.C.U. Zagreb u 1100 sati.

PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

3. VRSTA ROBE IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU, POČETNE PRODAJNE CIJENE I JAMČEVINE U KUNAMA

DOMAĆA ROBA - II. PRODAJA

Naziv robe Jamčevina Početna cijena
LOT BR. 1  RABLJENI FILTER LETINA
 
55,00 550,00
LOT BR. 2  RABLJENI FILTER TOSCANA
 
68,00 680,00
LOT  BR. 3 OGRIJEVNO DRVO-VIŠEMETRICE 80 M3
 
950,00 9.500,00
LOT BR. 4  MOTALICE ZA PUNJENJE CIGARETA
 
31,00 310,00
LOT BR. 5  FILTERI ZA PUNJENJE CIGARETA
 
950,00 950,00
 

Napomena: Kada se upisuje ponuda  - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene.)  U tablici su ispisani radi orijentacije : jamčevina, te početna prodajna cijena u kunama.

Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu ,viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave.

Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183 model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00030318, ili u gotovini na blagajni područnog carinskog ureda Zagreb, soba 207, II kat do 0915 sati.

Roba navedena pod LOT br. 3 nalazi se u Maču, Krapinsko-zagorska županija,  dok se ostala roba  nalazi u skladištu PCU Zagreb na Jankomiru, gdje se ista može razgledati u srijedu 30. svibnja 2018. godine u vremenu od 1000 do 1100 sati uz obveznu prethodnu najavu  na telefon za informacije o javnoj prodaji  01 6511 591 i 01 6511-592 Područni carinski ured  Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Avenija Dubrovnik 11,  10000 Zagreb.

4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

U prikupljanju pisanih ponuda  mogu sudjelovati PRAVNE OSOBE, A FIZIČKE OSOBE za robu koja je primjerena količinama za osobnu uporabu i to LOT br.1, LOT br.2 i LOT br.3.

Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda, roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.

Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom  “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda    415-01/18-02/303  na adresu Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe,  Ave. Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb,  a može se i osobno predati u sobu 211 Područnog carinskog ureda Zagreb najkasnije do 1. lipnja 2018. godine do 0920 sati

Ponude pristigle nakon tog roka neće se uzeti u obzir i smatrat će se da nisu niti podnesene.

Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:

1. podatke o podnositelju ponude
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda
4. visinu ponuđene cijene
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
 
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:

1. presliku identifikacijske isprave
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki
 
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.

O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje  na  oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb.
Ponuda koja ne sadrži sve podatke  neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.

Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.

Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se telefonskim putem bez odlaganja osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.

Kupac je dužan u roku od 15 dana od od zaključenja javne prodaje uplatiti ponuđeni  iznos, a robu može preuzeti tek po uplati istog.

Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.

U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.