II Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu Područnog carinskog ureda Split, cigarete RICHMAN, 18.-26.01.2018.

1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU

    415-01/17-02/612

2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE

Prikupljanje pisanih ponuda  izvršiti će se od  18. siječnja  do 26. siječnja 2018. godine u 1000 sati. Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti 26.01.2018. godine u prostorijama Područnog carinskog ureda Split, Odjel prodaje robe u 1015 sati, Kopilica 47a, 21000 Split.

Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda biti će  26. siječnja 2018. godine na oglasnoj ploči  P.C.U. Split u 12 sati.

3. VRSTA ROBE IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU, POČETNE CIJENE I JAMČEVINE

CIGARETE  

  • RICHMAN                  - 23.243 šteka

(cigarete su strana proizvodnja – Ujedinjeni Arapski Emirati i iste su samo za izvoz iz EU)
Početna cijena:  285.000,00 kn
Jamčevina 10% :  28.500,00 kn
 
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije, uz obvezu kupca da cigarete izveze iz carinskog područja Europske Unije.
 
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Split, broj IBAN HR541001005 - 1784500214 model HR11 uz poziv na broj 80004-7102-00061217.
Razgledavanje robe moguće uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji  tel: 021 316-145, Područni carinski ured  Split, Odjel za prodaju robe, Kopilica 47a, 21000 Split.

4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA  

U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati pod uvjetom da su  ispunili obrazac javne ponude kao ponuditelji, te priložili potrebne preslike dokumentacije PRAVNE OSOBE:
 
  • Osobi registriranoj za obavljanje djelatnosti trgovine, koji će ih koristiti kao gotov proizvod isključivo i samo radi izvoza s teritorija Europske unije i uz obavezu podnošenja izvozne carinske deklaracije izvoznom carinskom uredu na teritoriju Republike Hrvatske, pri čemu ne nastaje trošarinska obaveza, niti postoji pravo povrata trošarine na proizvode koji su bili predmet prodaje.


5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA

Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.

Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom  “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda 415-01/17-02/612” na adresu Područni carinski ured Split , Odjel za prodaju robe,  Kopilica 47a, 21 000 Split na obrascu ponude koji se nalazi u privitku oglasa.
 
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
 
1. podatke o podnositelju ponude
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda
4. visinu ponuđene cijene
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
 
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
 
1. presliku identifikacijske isprave
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki
5. preslika uplate jamčevine
 
Rok za podnošenje ponuda je 26. siječnja 2018. u 10,00 sati, a ponude pristigle nakon tog datuma i vremena neće se uvažiti.

Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.

Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.

U slučaju dvije ili više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla.

Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.

Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude. Kupac je dužan u roku od tri dana od dana primitka obavijesti odnosno od zaključenja javne prodaje uplatiti ponuđeni iznos (ostvarena prodajna cijena).