I. javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu Područnog carinskog ureda Rijeka – MOTORNA BRODICA HERBI

1.REDNI BROJ I GODINA OGLAŠENOG POSTUPKA ZA       PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA:

PCU Rijeka - prodaja broj: 14/2019
Referentni broj: 415-01/19-02/637 
 
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE:

Prikupljanje pisanih ponuda izvršiti će se od 07.10. 2019. godine u 9:00 sati do 22.10. 2019. godine u 9:00 sati.
Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti dana 22. listopada 2019. godine u 09:15 sati u prostorijama Područnog carinskog ureda Rijeka, prvi kat, soba 8.  Riva Boduli 9, 51000 Rijeka.
 
3.  VRSTA ROBE IZLOŽENE ZA JAVNU PRODAJU:
 
Motorna brodica-jahta naziva „HERBI“
 
 
  • marka plovila Princess 35
  • godina proizvodnje: 1988.
  • dužina: 10,45 m, širina 3,68 m.
  • ugrađeni motori marke Volvo Penta 2X200 KW
Prodaja se vrši po sistemu “viđeno – kupljeno” bez garancije uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave ukoliko je to potrebno.
Roba se može pogledati uz prethodnu najavu Odjelu za prodaju robe. na tel. 051/525-134 ili 051/525-156
 
4.  IZNOS POČETNE PRODAJNE CIJENE  ZA JAVNU PRODAJU PRIKUPLJANJEM PISANIH PONUDA I VISINA JAMČEVINE:
 
Početna cijena za motornu brodicu iznosi 249.591,00 HRK, jamčevina iznosi 24.959,10 što iznosi 10% od početne prodajne cijene.
 
Uplata jamčevine vrši se na evidentni račun Područnog carinskog ureda Rijeka HR 93 100 1005 178 4500 191, model HR11, poziv na broj 60003-7277-00000919.
 
Na postignutu cijenu obračunava se carina od 1,7% i PDV od 25%.
 
5. PODNOŠENJE PONUDA:
 
Ponude mogu podnijeti pravne i fizičke osobe.
 
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečačenim omotnicama s napomenom
 
 “Ne otvaraj - Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda broj14/2019”, referentni broj:415-01/19-02/637
 
na adresu Područni carinski ured Rijeka, Riva Boduli 9, 51000 Rijeka, ili na obrascu ponude koja se može dobiti u Odjelu za prodaju robe Područnog carinskog ureda Rijeka, soba 29, treći kat, tel. 051/525-134,ili na e- mail:  
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
 
  1. O podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te telefonski broj ovlaštene osobe,
  2. Oznaku identifikacijske isprave 
  3. Određenje robe za koju se daje ponuda
  4. Visinu ponuđene cijene
  5. O broju računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
  6. Popis priloga uz ponudu
  7. Potpis ponuditelja i otisak pečata, ako se radi o pravnoj osobi
 
Uz ponudu moraju biti priložene:
 
  1. Preslika identifikacijske isprave
  2. Punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
  3. Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
  4. Izjavu o prihvaćanju svih uvjeta iz oglasa
 
Rok za podnošenje ponuda je: 22.10.2019. u 09:00 sati.
 
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja te se upisuju u odgovarajući upisnik na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja. 
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
Odabrani ponuditelj kao kupac obaviještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo će odabrati ponudu koja je ranije pristigla.
Kupac preuzima obvezu plaćanja troškova smještaja plovila od dana kupnje na javnoj prodaji.