1.REDNI BROJ I GODINA OGLAŠENOG POSTUPKA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA:
PCU Rijeka - 6/2019.
Referentni broj: 415-01/19-02/85
2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE:
Prikupljanje pisanih ponuda izvršit će se od
14. kolovoza 2019. godine u 9:00 sati do
29. kolovoza 2019. godine u 9:00 sati.
Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti dana
29. kolovoza 2019. godine u 09:15 sati u prostorijama Područnog carinskog ureda Rijeka, prvi kat, soba 8. Riva Boduli 9, 51000 Rijeka.
3. VRSTA ROBE IZLOŽENE ZA JAVNU PRODAJU:
Motorna brodica-jahta naziva „
SAUDAGI“, model: San Lorenzo 19, god.proizvodnje 1984., dužine 19,49 m, dva (2) motora marke MAN, model: D2542MLE, snage 2 x 478 kW, serijski brojevi: 595790/017 i 595790/01, država registracije Italija, broj trupa nepoznat.
Prodaja se vrši
po sistemu “viđeno – kupljeno” bez garancije uz obvezu kupca da ishodi potrebne dozvole i druge isprave ukoliko je to potrebno.
Roba (plovilo) se može pogledati. uz predhodnu najavu na tel. 051/525-134 ili 051/525-157
4. IZNOS POČETNE PRODAJNE CIJENE ZA JAVNU PRODAJU PRIKUPLJANJEM PISANIH PONUDA I VISINA JAMČEVINE:
Početna cijena za motornu brodicu iznosi :
687.631,56 HRK
-
jamčevina iznosi
68.763,15 HRK, što iznosi 10% početne prodajne cijene.
Uplata jamčevine vrši se na evidentni račun PCU Rijeka:
- HR 93 100 1005 178 4500 191
- model HR11
- poziv na broj 60003-7277-00000319
- Na postignutu cijenu obračunava se PDV od 25%
- Stopa carine: 0%
5. PODNOŠENJE PONUDA:
Ponude mogu podnijeti pravne i fizičke osobe.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečačenim omotnicama s napomenom:
“Ne otvaraj - Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda”, prodaja broj “
6/2019”, referentni broj: 415-01/19-02/85
na adresu
Područni carinski ured Rijeka, Riva Boduli 9, 51000 Rijeka ili na obrascu ponude koja se može dobiti u Odjelu za prodaju robe Područnog carinskog ureda Rijeka, soba 29, treći kat, tel. 051/525-134, ili na mail:
sandra.cace@carina.hr, ili na
goran.ivanis@carina.hr
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
- O podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te telefonski broj ovlaštene osobe),
- Oznaku identifikacijske isprave,
- Određenje robe za koju se daje ponuda,
- Visinu ponuđene cijene,
- O broju računa za potrebe povrata iznosa jamčevine,
- Popis priloga uz ponudu,
- Potpis ponuditelja i otisak pečata, ako se radi o pravnoj osobi.
Uz ponudu moraju biti priložene:
- Preslika identifikacijske isprave,
- Punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
- Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine,
- Izjavu o prihvaćanju svih uvjeta iz oglasa.
Rok za podnošenje ponuda je
29.08.2019. u 09:00 sati.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja te se upisuju u odgovarajući upisnik na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
Odabrani ponuditelj kao kupac obaviještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo će odabrati ponudu koja je ranije pristigla.
Kupac preuzima obvezu plaćanja troškova smještaja plovila od dana kupnje na javnoj prodaji.