1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
415-01/17-02/551 – I. JAVNI POZIV
2.
MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
Prikupljanje pisanih ponuda, održat će se od 16.srpnja 2019. godine do 29.srpnja 2019. godine do 9
20 sati. Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti dana 29. srpnja 2019. godine u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, u 9
30 sati, soba 222. drugi kat, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb. Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda bit će 29.srpnja 2019. godine, na oglasnoj ploči PCU Zagreb.
3. VRSTA ROBE IZLOŽENA NA JAVNU PRODAJU, POČETNA PRODAJNA CIJENA, JAMČEVINA
DOMAĆA ROBA – I. JAVNI POZIV
(Vozilo se nalazi na terminalu „Intereuropa“ u Varaždinu, Vilka Novaka 48/c)
Naziv robe: |
Jamčevina (kn) |
Početna cijena (kn) |
Osobno vozilo: OPEL ASTRA 16 V, 1,6
Motor: 1598 ccm / 74 kW
Godina proizvodnje : 1999.
Broj šasije: W0L0TGF69X5206174 Prijeđeni km: 203.385
Boja: zelena s efektom |
450,00 |
4.500,00 |
|
|
|
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb
HR1810010051784500183, s pozivom na broj
HR11 30007-7277-00055119 ili na blagajni PCU Zagreb do 29. srpnja 2019. godine do 9
00 sati.
Razgledavanje vozila moguće je na terminalu „Intereuropa“ u Varaždinu (CU Varaždin), dana 22. srpnja 2019. godine od 10
00 – 12
00 sati, uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 01 6511 599 i 01 6511 592 Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb, gdje se mogu dobiti dodatne informacije o vozilima.
4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE i FIZIČKE OSOBE pod uvjetom da su ispunili obrazac javne ponude kao ponuditelji te priložili potrebne preslike dokumentacije.
Napomena: Kada se upisuje ponuda - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene.
5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom
„Ne otvaraj – za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda KLASA : 415-01/17-02/551“ na adresu Područni carinski ured Zagreb, Avenija Dubrovnik br.11, 10000 Zagreb ili na obrascu ponude koji se nalazi u privitku oglasa.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te telefonski broj
ovlaštene osobe),
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba,
3. o robi za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke,
6. broj računa ponuditelja za povrat jamčevine.
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave,
2.punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
3.izvod iz sudskog registra tvrtki ( ukoliko je ponuditelj pravna osoba),
4.preslik uplate jamčevine.
Ponude koje stignu nakon navedenog datuma i vremena neće se uvažiti.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje na oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb.
Ponuda koja ne sadrži sve podatke neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena. Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se telefonskim putem bez odlaganja osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude. Kupac je dužan u roku od 15 dana od zaključenja javne prodaje uplatiti ponuđeni iznos, a robu može preuzeti tek po uplati istog.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.