Povjerenstvo za preuzimanju, smještaj, čuvanje, procjenu vrijednosti, prodaju, besplatnu dodjelu i uništavanje oduzetih predmeta Područnog carinskog ureda Zagreb sukladno Pravilniku o načinu postupanja s predmetima oduzetim u prekršajnim postupcima koji su postali vlasništvo RH (NN 38/14 i 60/14) ovim putem poziva zainteresirane pravne i fizičke osobe za dostavom pisanih ponuda za sljedeću domaću robu.
415-01/18-02/369
Prikupljanje pisanih ponuda provodit će se od 27. srpnja do 21. kolovoza 2018 . godine do 900 sati. Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju izvršiti će se u prostorijama Područnog carinskog ureda Zagreb, 21. kolovoza 2018. godine u 905 sati, soba 211. drugi kat, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb. Objava rezultata prikupljanja pisanih ponuda biti će 21. kolovoza 2018. godine na oglasnoj ploči PCU Zagreb u 1100 sati.
DOMAĆA ROBA – vozilo za registraciju (mjesto vozila – Carinski ured Varaždin)
Naziv robe | Jamčevina 10% |
Procijenjena vrijednost |
Osobno vozilo: OPEL ASTRA 1.6 I
|
220,00 kn |
2.200,00 kn |
Napomena: Kada se upisuje ponuda - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene.
Vozilo se kupuje po modelu „viđeno kupljeno, bez garancije“.
Jamčevina u iznosu od 10% početne vrijednosti vozila se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Zagreb, broj IBAN HR1810010051784500183, model HR11 uz poziv na broj 30007-7277-00036918.
Razgledavanje vozila moguće je dana 20. kolovoza 2018. godine u vremenu od 12-13 sati uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji i 01 6511-591 i 01 6511 592 Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10000 Zagreb.
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE I FIZIČKE OSOBE pod uvjetom da su priložili potrebnu dokumentaciju.
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda 415-01/18-02/369 na adresu - Područni carinski ured Zagreb, Odjel za prodaju robe, Avenija Dubrovnik 11, 10 000 Zagreb, a može se i osobno predati u sobu 211 Područnog carinskog ureda Zagreb najkasnije do 21. kolovoza 2018. godine do 0900 sati.
Ponude pristigle nakon tog roka neće se uzeti u obzir i smatrat će se da nisu niti podnesene.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime, te telefonski broj ovlaštene osobe)
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda
4. visinu ponuđene cijene
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje na oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Zagreb.
Ponuda koja ne sadrži sve podatke neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se telefonskim putem bez odlaganja osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
Kupac je dužan u roku od 15 dana od zaključenja javne prodaje uplatiti ponuđeni iznos, a robu može preuzeti tek po uplati istog.
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.