Povjerenstvo za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Split sukladno Pravilniku o postupanju s oduzetom i ustupljenom robom (NN 100/16) ovim putem poziva zainteresirana trgovačka društva, obrtnike i fizičke osobe na javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda na neposrednu pogodbu za teretno vozilo – tegljač MAN 18.460.
KLASA: 415-01/17-02/728
Prikupljanje pisanih ponuda izvršiti će se od 16. siječnja do 24. siječnja 2018. godine u 1000 sati. Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti 24. siječnja 2018. godine u 10,15 sati u prostorijama Područnog carinskog ureda Split, Odjela prodaje robe, Kopilica 47a, 21000 Split.
Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda biti će 24. siječnja 2018. godine na mrežnim stranicama Carinske uprave.
STRANA ROBA – teretno vozilo - tegljač MAN 18.460 (mjesto vozila – Granični prijelaz Klek)
Naziv robe | Jamčevina 10% |
Početna cijena |
stranih reg.oznaka (Republika Bosna i Hercegovina) |
3.960,00 kn | 39.600,00 kn |
Napomena: ponuda kod NEPOSREDNE POGODBE ne smije biti manja od 50% početne cijene.
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Split na broj računa primatelja HR541001005 1784500214, s pozivom na broj 80004-7102-00072817 (za pravne osobe) ili broj 80004-7153-00072817 (za fizičke osobe).
Razgledavanje vozila moguće je od uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji tel: 021 316-145, Područni carinski ured Split, Odjel za prodaju robe, Kopilica 47a, 21000 Split, gdje se mogu dobiti dodatne informacije o vozilu.
Porez na stjecanje ili bilo kakve druge pristojbe plaća kupac.
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE i FIZIČKE OSOBE pod uvjetom da su ispunili obrazac javne ponude kao ponuditelji te priložili potrebne preslike dokumentacije.
Napomena: kada se upisuje ponuda – ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene.
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda 415-01/17-02/728" na adresu - Područni carinski ured Split, Odjel za prodaju robe, Kopilica 47a, 21000 Split.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. roba za koju se daje ponuda
4. visinu ponuđene cijene
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
1. presliku identifikacijske isprave
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog registra tvrtki
5. preslika uplate jamčevine
Rok za podnošenje ponuda je 24. siječnja 2018. u 10,00 sati, a ponude pristigle nakon tog datuma i vremena neće se uvažiti.
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik. U slučaju dvije ili više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla.Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude. Kupac je dužan u roku od tri dana od dana primitka obavijesti odnosno od zaključenja javne prodaje uplatiti ponuđeni iznos (ostvarena prodajna cijena) kao i iznos pripadajućih davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet.