Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za III. javnu prodaju, za robu Područnog carinskog ureda Osijek – PVC vrata, rolete, komarnici, 13.02. – 19.02.2025.

  • Slika /15644 oglas PCU OS rolete, vrata, komarnik/3.PVC VRATA.jpg
  • Slika
  • Slika

1.REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
   415-03/24-02/387

2.MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE 

Prikupljanje pisanih ponuda održat će se od 13.veljače do 19.veljače 2025. godine do 10 sati.
Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti dana 19.veljače 2025. godine u prostorijama Područnog carinskog ureda Osijek u 10,15 sati, Cara Hadrijana 11, 31000 Osijek.
Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda bit će 19.veljače 2025. godine na oglasnoj ploči  PCU Osijek u 12,00 sati.
 
 
                             PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
 
 3.  VRSTA ROBE IZLOŽENA NA III. JAVNU PRODAJU,POČETNE     PRODAJNE CIJENE, JAMČEVINA
 
                                      STRANA ROBA:
                    Roba SMJEŠTENA: PCU OSIJEK
 
  • Vrata PVC dimenzije 135x220; 147x200, u količini od 2 komada
  • Rolete, u količini od 10 komada
  • Rolete s pripadajućim dijelovima,  u količini od 12 komada
  • Harmonika komarnik s okvirom 630x1193, u količini od 2 komada
  • Harmonika komarnik s okvirom 830x1193, u količini od 3 komada
  • Harmonika komarnik s okvirom 790x1193, u količini od 2 komada
  • Harmonika komarnik s okvirom 930x593, u količini od 1 komad
  • Harmonika komarnik s okvirom 890x1193, u količini od 1 komad
  • Harmonika komarnik s okvirom 930x1193, u količini od 2 komada
  • Harmonika komarnik s okvirom 830x2093, u količini od 2 komada
  • Harmonika komarnik s okvirom 1090x993, u količini od 1 komad
 
 
Ukupne vrijednosti robe 1.408,59 €
 
NAPOMENA: u cijenu su uključena sva davanja za puštanje robe u slobodan promet u Republici Hrvatskoj.
Roba se prodaje po principu „viđeno - kupljeno, bez garancije“ te se isključuju svi elementi prigovora zbog stvarnih ili pravnih nedostataka.
 
Jamčevina: 10 %odnosno 140,86 €
 
Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Osijek na broj računa primatelja HR7610010051784500206, s pozivom na broj model HR11 70009-7226-00038724 za pravne osobe, s pozivom na broj model HR11 70009-7277-00038724 za fizičke osobe -vlasnici obrta i fizičke osobe 19.veljače 2025 godine do 10,00 sati.
 
Razgledavanje robe moguće je od 13.veljače do 19.veljače 2025 godine od 9.00 - 10.00 sati uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji  tel: 031-593-156 ili 031/593-168 Područni carinski ured Osijek, Odjel za prodaju robe,  Cara Hadrijana 11, 31 000 Osijek, gdje se mogu dobiti dodatne informacije o robi.
 
4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
 
U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE i FIZIČKE OSOBE - VLASNICI OBRTA I FIZIČKE OSOBE pod uvjetom da su kao ponuditelji priložili potrebne preslike dokumentacije. 
Napomena: Kada se upisuje ponuda  - ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene.
 
5.  POSTUPAK  PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
 
Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
 
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom „Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za III javnu prodaju KLASA:415-03/24-02/387 na adresu Područni carinski ured Osijek, Cara Hadrijana 11, 31000 Osijek.
 
 
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. podatke o podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te    telefonski broj  ovlaštene osobe),
2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
3. o robi za koju se daje ponuda,
4. visinu ponuđene cijene,
5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
6. broj računa za povrat jamčevine.
 
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:
 
1. presliku identifikacijske isprave,
2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
4. izvod iz sudskog  registra tvrtki
5. preslika uplate jamčevine.
 
Rok za podnošenje ponuda je 19.veljače 2025 godine do 10,00 sati.
 
Ponude koje stignu nakon navedenog datuma neće se uvažiti.
 
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
 
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik (u daljnjem tekstu ovog Odjeljka: zapisnik) u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate objavljuje  na  oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Osijek.
 
Ponuda koja ne sadrži sve podatke  neće se uzeti u obzir pri odabiru ponude i smatrat će se da nije niti podnesena.
 
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.
 
Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.
 
U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.