IV. javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu Područnog carinskog ureda Rijeka – 60 kom drvenih dijelova od iverice za kuhinjske elemente, 26.05.-07.06.2023

1. REDNI BROJ I GODINA POD KOJIM JE OGLAŠENO PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA U PODRUČNOM CARINSKOM UREDU RIJEKA
 
IV. prodaja referentni broj: 415-01/22-02/1129
 
2.  PREDMET PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
 
60 kom drvenih elemenata od iverice za kuhinju, nosači polica s vijcima, nogicama i tiplama
 
Prodaja se vrši po sistemu “viđeno – kupljeno” bez garancije.
Roba se može pogledati uz prethodnu najavu Odjelu za prodaju robe Područnog carinskog ureda Rijeka na tel. 051/525-134, u radnim danima od 07.30 do 15.30 sati
 
3.  IZNOS POČETNE PRODAJNE CIJENE ZA JAVNU PRODAJU PRIKUPLJANJEM PISANIH PONUDA I VISINA JAMČEVINE
 
R. br. Naziv artikla  Kom Cijena za m2 ili kom/EUR Ukupno EUR Carina % Carina EUR Ukupno+  carina EUR PDV 25% EUR Sveukupno EUR
1. Daska od iverice 400x180x18mm 6 2,93 17,58 7 1,23 18,81 4,70 23,51
2. Daska od iverice 414x82x18mm 2 2,93 5,85 7 0,41 6,26 1,57 7,83
3. Daska od iverice 564x80x18mm 2 2,93 5,85 7 0,41 6,26 1,57 7,83
4. Daska od iverice 600x180x18mm 1 2,93 2,93 7 0,21 3,14 0,78 3,92
5. Daska od iverice 560x410x18mm 1 2,93 2,93 7 0,21 3,14 0,78 3,92
6. Daska od iverice 746x446x18mm 1 2,93 2,93 7 0,21 3,14 0,78 3,92
7. Daska od iverice 656x860x18mm 1 2,93 2,93 7 0,21 3,14 0,78 3,92
8. Daska od iverice 564x540x18mm 2 2,93 5,85 7 0,41 6,26 1,57 7,83
9. Daska od iverice 500x180x18mm 1 2,93 2,93 7 0,21 3,14 0,78 3,92
10. Daska od iverice 756x200x18mm 1 2,93 2,93 7 0,21 3,14 0,78 3,92
11. Daska od iverice 564x560x18mm 1 2,93 2,93 7 0,21 3,14 0,78 3,92
12. Daska od iverice 414x560x18mm 1 2,93 2,93 7 0,21 3,14 0,78 3,92
13. Daska od iverice 750x560x18mm 6 2,93 17,58 7 1,23 18,81 4,70 23,51
14 Daska od iverice 750x580x18mm 1 2,93 2,93 7 0,21 3,14 0,78 3,92
15 Daska od iverice 464x560x18mm 1 2,93 2,93 7 0,21 3,14 0,78 3,92
16 Daska od iverice 464x80x18mm 2 2,93 5,85 7 0,41 6,26 1,57 7,83
17 Daska od iverice 746x596x18mm 1 2,93 2,93 7 0,21 3,14 0,78 3,92
18. Leđa ormara od iverice 1 3,32 3,32 7 0,23 3,55 0,89 4,44
19. Nogice za namještaj 8 0,20 1,60 3,7 0,11 1,71 0,43 2,14
20. Nosač za police FA60 8 0,10 0,77 3,7 0,05 0,82 0,21 1,03
21. Nosač polica sa vijcima 12x120mm 6 0,08 0,47 3,7 0,03 0,50 0,13 0,63
22. PVC tipla Nylon 12x60mm 6 0,06 0,37 3,7 0,03 0,39 0,10 0,49
  Sveukupno EUR: 60   97,34   6,81   26,04 130,19
  Sveukupno HRK:               980,92
 
Početna vrijednost zajedno sa svim carinskim davanjima iznosi =130,19 EUR (=980,92 HRK), fiksni tečaj konverzije 1 EUR=7,53450 HRK
 
4. PODNOŠENJE PONUDA
 
Obrazac ponude nalazi se uz oglas pod “Dokumenti”.
 
Ponude mogu podnijeti pravne i fizičke osobe pod uvjetom da uplate određenu visinu jamčevine koja iznosi 10% početne cijene.
 
5. VISINA I NAČIN POLAGANJA JAMČEVINE
 
Jamčevina iznosi:=13,00 EUR (=82,88 HRK)
 
Uplata jamčevine vrši se na evidentni račun:
Ministarstva financija, Područnog carinskog ureda Rijeka
IBAN: HR 9310010051784500191,
Model: HR11 ili HR99,
Poziv na broj fizičke osobe: 60003-7153-00112922
Poziv na broj pravne osobe: 60003-7102-00112922
 
6. MJESTO I VRIJEME PREDVIĐENO ZA RAZGLEDANJE ROBE
 
Područni carinski ured Rijeka, Riva Boduli 9, 51000 Rijeka.
 
7. ADRESA ZA DAVANJE PONUDE:
 
Područni carinski ured Rijeka,
Riva Boduli 9,
51000 Rijeka
Ne otvaraj – ponuda za javnu prodaja – iverica”
 
8. UPUTA O NAČINU PODNOŠENJA PONUDE:
 
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečačenim omotnicama preporučeno poštom ili dostavom na navedenu adresu, na obrascu ponude koji se može dobiti u Odjelu za prodaju robe Područnog carinskog ureda Rijeka, soba 13, drugi kat, tel. 051/525-134, ili traženjem na e- mail:  
Ponuda mora sadržavati:
 
  1. Podatke o podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime te telefonski broj i e-mail ovlaštene osobe,
  2. Oznaku identifikacijske isprave 
  3. Naziv robe za koju se daje ponuda
  4. Visinu ponuđene cijene
  5. IBAN računa za povrat jamčevine
  6. U ponudi navesti popis priloga
  7. Potpis ponuditelja i otisak pečata, ako se radi o pravnoj osobi
 
Uz ponudu moraju biti priložene:
 
  1. Preslika identifikacijske isprave
  2. Punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
  3. Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
  4. Izjavu o prihvaćanju svih uvjeta iz oglasa
 
9. ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA
 
Prikupljanje pisanih ponuda vršiti će se u vremenu od 26. svibnja do 7. lipnja 2023. godine u 9:00 sati.
 
10. MJESTO, DATUM I SAT JAVNOG OTVARANJA PONUDA
 
Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti dana 7. lipnja 2023. godine u 10:00 sati u prostorijama Područnog carinskog ureda Rijeka, drugi kat, soba 13.  Riva Boduli 9, 51000 Rijeka.
 
11. MOGUĆNOST PRISUSTVOVANJA PONUDITELJA KOD JAVNOG OTVARANJA PONUDA
 
Ponuditelj može nazočiti otvaranju ponuda te jedino na taj način može podnijeti prigovor na provođenje postupka javne prodaje
 
12. KRITERIJ ZA ODABIR NAJPOVOLJNIJE PONUDE
 
Povjerenstvo vrši odabir ponuda imeđu ponuda koje ispunjavaju uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, a odluka se unosi u Zapisnik. Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima navedenih najviših ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.
U provođenju dopunskog usmenog nadmetanja na odgovarajući način se primjenjuju pravila propisana za postupak usmene javne dražbe.
 
13. NAČIN OBAVJEŠTAVANJA PONUDITELJA O PROVEDBI PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA I ODABIRU NAJPOVOLJNIJE PONUDE
 
O provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude pisanim putem obavještava kupca.
Nazočnim ponuditeljima se pisano izvješće ne dostavlja.
 
Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.
 
14. ROK I NAČIN PLAĆANJA TE UVJETI PREUZIMANJA ROBE
 
Kupac je dužan u roku od 3 (tri) dana od primitka obavijesti odnosno od javne objave uplatiti iznos kupovine (ostvarene prodajne cijene)
 
Jamčevina, u nominalnom iznosu bez prava obračuna kamata, uračunava se pri uplati ostatka iznosa do iznosa ostvarene prodajne cijene.
 
Ponuditeljima čija ponuda nije prihvaćena vratiti će se jamčevina najkasnije u roku od 3 (tri) dana od dana zaključenja postupka prodaje.
Jamčevina se ne vraća ponuditeljima koji su odustali od ponude prije zaključenja postupka prodaje.
 
15. OSTALI PODACI ZA PROVEDBU PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
 
Prodaja se vrši po sistemu “viđeno – kupljeno” što isključuje sve naknadne prigovore kupca po pitanju kvalitete i eventualnih nedostataka, bez garancije.
 
16. INFORMACIJE O PRIKUPLJANJU PISANIH PONUDA
 
Obrazac ponude može se dobiti u Odjelu za prodaju robe Područnog carinskog ureda Rijeka, soba 13, drugi kat, tel. 051/525-134, ili traženjem na e- mail:  
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi Zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja te rezultate javnih ponuda objavljuje na oglasnoj ploči Područnog carinskog ureda Rijeka odmah po završetku nadmetanja.
 
Ponude Povjerenstvo evidentira prema redoslijedu zaprimanja na način da se u Zapisnik naznačuje:
Redni broj, naziv ponuditelja te visinu ponuđene cijene
Ponude se do otvaranja pohranjuju prema Uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.